Niet dat ze babys onthoofdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh, wat had je verwacht van een terroristische organisatie?
Knap als ze dat weten de rechtvaardigen vanuit religieus oogpunt. Onmogelijk namelijk. Tenzij je zo debiel bent als een deur, maar dan vind je dit soort dingen zelfs rechtvaardig als je je grote teen hebt gestoten.quote:
Ik hoor dat echt praktisch niemand doen hoor! Wel het geheel in een context plaatsen. Waarop meer extreme usertjes dan gaan roepen ‘pro-hamas’quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige Westerse mensen zo pro-Hamas zijn. Mensen die vinden dat je dood moet om je geaardheid of omdat je niet islamitisch bent of of of...
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Israël allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?
ik zag net die foto op twitter voorbij komen met die tekst. Maar goed er is niet te achterhalen of het waar is of niet . Deel van de foto was wel geblurred trouwensquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Las ook iets over een hele aanhanger vol met verbrande Joodse kinderen, geen idee wat waar is of niet, hoef zelf ook niet de beelden te zien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als door beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Alleen een hondje was nog in leven.
ik veroordeel hamas en supporters, die hebben onschuldig bloed aan hun handen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, het is een false flag.
Echt hoor, de mentale hersengymnastiek die mensen moeten uithalen om Hamas (en de Palestijnen die hen steunen) maar niet te hoeven veroordelen onder de anti-Westerse fokkers is heel bijzonder te noemen.
Tot tegendeel is bewezen is twitter fakenewsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net die foto op twitter voorbij komen met die tekst. Maar goed er is niet te achterhalen of het waar is of niet . Deel van de foto was wel geblurred trouwens
Dont feed the troll enzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
@:BansheeBoy
Uit nieuwsgierigheid, maar waarom schrijf je eigenlijk
Israël
in plaats van Israel?
Toch hoor je een Allah Ackbar bij aanslagen. Christenen kunnen daar trouwens ook wel wat van hele kromme dingen goed praten richting hun geloof (ok, geen aanslagen/moord, maar ook bizarre redeneringen)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap als ze dat weten de rechtvaardigen vanuit religieus oogpunt. Onmogelijk namelijk. Tenzij je zo debiel bent als een deur, maar dan vind je dit soort dingen zelfs rechtvaardig als je je grote teen hebt gestoten.
Dat is wel duidelijk lijkt me. Drugs en oorlog zijn al jaren hele grote vrienden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat ze drugs gebruiken?
Je zegt pubertijd maar de neefjes en nichtjes van vrouw zijn 7 tot 9 en zitten ook op tiktok de hele dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Kinderen zullen niet snel op twitter zitten, maar wel op tiktok. En zo begin pubertijd is ook wel de leeftijd dat ze misschien zelf op zoek gaan tegen advies van ouders in.
Klopt, waarheid is vloeibaar en stroomt richting het afvoerputjequote:
Ik ga liever op bewijs ofzo. Tegenwoordig wordt zoveel geroepen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk lijkt me. Drugs en oorlog zijn al jaren hele grote vrienden.
Is de aanval daadwerkelijk gebeurd volgens jou, of is dat ook maar propaganda?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er sinds de eerste golfoorlog niks geleerd. Toen verzon een slachtoffer dat irakezen babies in couveuzes in een ziekenhuis hadden vermoord bij een VN overleg.
Nu wordt er ook weer dongen zonder verificatie herhaald
Wie achter Hamas staat, moet een enkeltje Zuidpool krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier op FOK! Heb je ook van die idioten
Hij snapt alleen gemiddelde leeftijd nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:34 schreef Rupibma het volgende:
Gelukkig snapt Johan het.
https://vm.tiktok.com/ZGJ3mvk59/
Ik was er niet bij, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:42 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Is de aanval daadwerkelijk gebeurd volgens jou, of is dat ook maar propaganda?
Ja, die gasten lopen hier ook rond. Pfffquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:37 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier op FOK! Heb je ook van die idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |