Ook dat werkt twee kanten op. Mensen die Palestijnen haten omdat het moslims zijn of vanwege het issue met Israel. Allemaal twee kanten van dezelfde medaille.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn groepen die Israel haten vanwege het issue met de palestijnen. Maar er zijn ook groepen die Joden haten vanwege... jood zijn en alle conspiracies eromheen.
En dat het erdoorheen glipt als je er niet specifiek naar zoekt. Twitter is erg nuttig voor een hoop verslaggeving maar dit is een flink minpunt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.
Kinderen zullen niet snel op twitter zitten, maar wel op tiktok. En zo begin pubertijd is ook wel de leeftijd dat ze misschien zelf op zoek gaan tegen advies van ouders in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.
"Vrijheidsstrijders"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Alleen een hondje was nog in leven.
Dit zijn terroristen. They dont give a fuck. Die hebben 1 vijand en dat zijn joden. Alles eromheen, de nuance, boeit ze geen moer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag net op de NOS dat bij een kibboets echt alle inwoners zijn afgemaakt als beesten. Allemaal, niemand heeft het overleefd.
Ook dat is een te eenzijdige samenvatting.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er lag in Taba bijna een overeenkomst maar vanwege verkiezingen is Israël er toen uit gestapt.
Ja, net een heel artikel gelezen. Ze hebben zelfs onthoofde baby's gezien. Niet te bevatten dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Drugs doet wat met zulk soort lui.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit zijn terroristen. They dont give a fuck. Die hebben 1 vijand en dat zijn joden. Alles eromheen, de nuance, boeit ze geen moer.
Is hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:17 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Dit is nou hoe verzet eruit ziet.
Dat zijn 9 van de 10 keer mensen die Israël niet eens op een kaart kunnen aanwijzen en die dingen alleen roepen om te deugpronken (virtue signalling).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige Westerse mensen zo pro-Hamas zijn. Mensen die vinden dat je dood moet om je geaardheid of omdat je niet islamitisch bent of of of...
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Israël allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?
Maar ze hebben altijd gedaan wat ze wilden. Kan hun die resoluties en regeltjes schelen. Die gelden niet voor hun.quote:Volgens het humanitair oorlogsrecht moet je in een conflict altijd proberen om geen infrastructuur te beschadigen die essentieel is voor burgers. Daarom roepen we alle vechtende partijen op om de watervoorziening te sparen. Afgelopen dagen werden bij gevechten twee grote pompstations voor drinkwater geraakt
Hier op FOK! Heb je ook van die idiotenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Viezig het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige Westerse mensen zo pro-Hamas zijn. Mensen die vinden dat je dood moet om je geaardheid of omdat je niet islamitisch bent of of of...
Ik snap best dat je een hekel hebt aan wat Israël allemaal uitgevoerd heeft, maar Hamas toejuichen is toch gewoon gestoord?
Las ook iets over een hele aanhanger vol met verbrande Joodse kinderen, geen idee wat waar is of niet, hoef zelf ook niet de beelden te zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, net een heel artikel gelezen. Ze hebben zelfs onthoofde baby's gezien. Niet te bevatten dit.
En dan heb je nog de nawerking van het zien van feestende jongeren. Dat wekt ook niet echt sympathie op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat werkt twee kanten op. Mensen die Palestijnen haten omdat het moslims zijn of vanwege het issue met Israel. Allemaal twee kanten van dezelfde medaille.
Ja, Derksen gehoord. En die had gewoon een heel redelijk verhaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gisteren die zielige linkse Johan Derksen nog gehoord?
Deze misère heeft geen ruk met links of rechts te maken.
Blijkbaar is er sinds de eerste golfoorlog niks geleerd. Toen verzon een slachtoffer dat irakezen babies in couveuzes in een ziekenhuis hadden vermoord bij een VN overleg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:35 schreef Slayage het volgende:
Net als dat verkrachtingsverhaal is dit ook viral gegaan. De propaganda campagne is op volle vaart.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |