Die ze onderscheppen idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Yep, enkele raketten vanuit de Gazastrook (denk ik)
Ik vind het een behoorlijk complexe dynamiek moet ik zeggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Todat het weer over het WEF en joodse complotten gaat, dan staat MAGA weer aan de andere kant
Dat was de laatste mooie kans.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Camp David
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit#Territory
Niet een "non criminal offence" waar de politie ook tegen optreedt? Het is al lang geen vrij land meer natuurlijk maar ik kan me ook in Nederland voorstellen dat een feestje vieren omdat joodse Israelir zijn afgeslacht onder haatzaaien of groepsbelediging valt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waving a Palestinian flag or singing a chant advocating freedom for Arabs in the region may be a criminal offence, the UK’s home secretary, Suella Braverman, has told senior police officers.
The Guardian
Klopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk complexe dynamiek moet ik zeggen
een paar verbrande lichamen bij elkaar gooien, je typt het zo alsof iedereen die in zijn schuurtje heeft liggen, zie je nou niet hoe bizar dat is wat je typt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:33 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dit ja. Paar verbrande lichamen bij elkaar gooien en sensa titel erboven.
Af en toe als er iets gebeurt zoals dit, of een terroristische aanslag in Europa, dan ga ik even wen kijkje nemen. De AIVD hopelijk ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, bestaat dat nog? Heb ik een jaar of 15-20 geleden weleens rondgekeken en toen was het al een afvoerputje van het internet. Nu nog steeds als ik het zo lees ...
Het gaat er niet om dat er gemept moet worden, het gaat erom dat ze in elk geval optreden daar terwijl ze hier vrij kunnen oproepen tot en verheerlijking van geweld en er nog niet eens een Isralische vlag opgehangen kan worden "om niet te escaleren".quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo jaloers op een land waar de politie er zo graag op mept eerlijkgezegd.
Dat zou kunnen, maar het is ook zoals we onze vrienden van de religie van de vrede inmiddels hebben leren kennen. Als je de Hamas retoriek hoort is dat ook pure jodenhaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?
Het gaat natuurlijk niet om "waving a flag or singing a chant advocating freedom for Arabs" maar om gekrijs om joden te vergassen en triomfantelijk met foto's van slachtoffers rond te hossen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waving a Palestinian flag or singing a chant advocating freedom for Arabs in the region may be a criminal offence, the UK’s home secretary, Suella Braverman, has told senior police officers.
The Guardian
Mooi, zo hoort dat. Die mensen met balaclavas zouden ze ook meteen moeten arresteren, gaan we op het bureau wel even uitzoeken wie u bent en waarom u uw gezicht verborgen had.quote:
Onthoofd zelfs.quote:17:00
Vanuit verschillende kanten klinkt het verhaal dat tientallen baby's zouden zijn vermoord door Hamas. Dat zou in Kfar Aza (Zuid-Isral) gebeurd zijn.
En dan is er nog de gecompliceerde situatie van drie gebieden (Gaza en de West Bank hebben meer verschillen dan overeenkomsten), en dat alledrie niet van onbesproken gedrag zijn. Nog gecompliceerder: ‘de’ Israeli bestaat niet. Ongelovigen, traditionele joden, liberaal, orthodox, radicaal, nationalistisch-zionistisch, noem maar op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn groepen die Israel haten vanwege het issue met de palestijnen. Maar er zijn ook groepen die Joden haten vanwege... jood zijn en alle conspiracies eromheen.
Ja hoor, het is een false flag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Of is het atrocitiy propaganda waar twitter mee te koop loopt om een nieuwe oorlog te verkopen met Iran bijvoorbeeld?
Beurzen van oorlogsfabrikanten schieten omhoog.
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen zo jong als 10 ook op tiktok en twitter die shit zien. Het wordt wel af en toe weggehaald maar er glipt meer dan genoeg doorheen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Helaas bij het scrollen op Twitter ook een (geblurde) video onder ogen gekregen van een van de feestgangsters die in brand wordt gestoken tussen een hakbarrende menigte. Lijkt dus echt gebeurd te zijn.
Er lag in Taba bijna een overeenkomst maar vanwege verkiezingen is Isral er toen uit gestapt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Camp David
https://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit#Territory
Maar dat is een mening en een emotie die bij de gewone burger wel meer zal voorkomen.quote:
Goh, wat had je verwacht van een terroristische organisatie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:21 schreef Cuendillar het volgende:
AD(!):
[..]
Onthoofd zelfs.
Ik weet dat het ontmenselijking is, maar als dit waar is, dan zijn de Hamas strijders inderdaad beesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |