Drie vlaggetjes en verder vooral veel politie. Ziet er niet al te indrukwekkend uit.quote:
Ik ben niet zo jaloers op een land waar de politie er zo graag op mept eerlijkgezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Drie vlaggetjes en verder vooral veel politie. Ziet er niet al te indrukwekkend uit.
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat er ook om welke grond je krijgt, er is maar een gedeelte vruchtbare grond daar en die claimt Israël vanzelfsprekend.. Maar Israël heeft toch al decennialang zo'n oplossing tegengewerkt? Ze willen gewoon die bezette gebieden claimen en doen er alles aan om daarbij Palestijnen het leven zuur te maken.
Doen ze ook voor een deel. Israël ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
Gekke vraag misschien, maar waarom levert Egypte geen elektriciteit aan Gaza?
Alsof het ooit wel gezellig is op marokko.nl.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.
Ik denk dat ze niet meer leveren omdat ze zelf al amper genoeg hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
Marokko.nl is voor proleten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Op marokko.nl is het ook gezellig. Als je niet volledig aan de kant staat van de Palestijnen dan word je verrot gescholden. Er wordt wel vrij snel geveegd door de moderators, maar dat is ook wel zo handig omdat ze bakken subsidie ontvangen.
Die zijn de Gazanen ook al tijden zat. For a reason.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef DavidTwente het volgende:
* protest celebrating Hamasquote:
Ze zijn eerder niet akkoord gegaan met een groter stuk dan dat. Dus met een kleiner stuk akkoord gaan zat er al helemaal niet in. Er zijn er genoeg gewoon hun huis uitgedreven. Dat praat natuurlijk niets goed van deze week, al hebben we toch geleerd van 911 dat je op bepaalde manieren juist meer extremisten kweekt dan dat je daadwerkelijk oprolt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.
Leek me goed aanbod. Hamas en IJ hebben duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
Dit bevalt ze beter.
Nog enig kritisch geluid over de moordpartij van Hamas of kunnen er daar wat hun betreft niet genoeg kinderen en vrouwen door Hamas worden afgeslacht?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Het heeft ook steeds meer kenmerken van IS dan Iran.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog enig kritisch geluid over de moordpartij van Hamas of kunnen er daar wat hun betreft niet genoeg kinderen en vrouwen worden door Hamas afgeslacht?
Ik kijk liever op nederland.maquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Huh, bestaat dat nog? Heb ik een jaar of 15-20 geleden weleens rondgekeken en toen was het al een afvoerputje van het internet. Nu nog steeds als ik het zo lees ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Viezig het volgende:
Welk aanbod was dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Palestina kon in 2001 de gehele Gazastrook en initieel zo'n 80% van de Westoever omvatten wat tien jaar over de 90% zou worden, omdat er nederzettingen zouden moeten worden geruimd.
Leek me goed aanbod. Hamas en IJ hebben duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was.
Dit bevalt ze beter.
Tevens gaat de VS meedoen. Dat wint Hezbollah nooit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat het een grootschalige aanval van Hezbollah gaat worden de komende dagen? Lijkt me behoorlijk suicidaal nu Israël gewaarschuwd en gemobiliseerd is.
Als ze snel hun martelaarschap willen bereiken is het wel erg efficiënt nu. Hun bloeddorstige maangod zal ze vast met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Tevens gaat de VS meedoen. Dat wint Hezbollah nooit.
Doet Egypte niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doen ze ook voor een deel. Israël ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |