Ik vind het altijd opvallend hoeveel mensen Derksen ook meteen na gaan praten als hij een mening heeft, benieuwd of ze dat nu weer gaan doen. Ja zou best kunnen dat ze bewust ophef maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zag het van Derksen, soms twijfelde ik (Kaars incident, etc etc) of het een slip of the tongue was. Maar hij doet dit bewust om aandacht te krijgen imo.
Wellicht dat er (enige) verdeeldheid is, maar ik denk dat Israel nu een blanke cheque heeft om te doen wat nodig is zonder dat de hele wereld zich ermee bemoeit.
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...quote:
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef Momo het volgende:
'Duitse vrouw die in pick-up lag, leeft volgens familie nog'
De Duitse vrouw Shani Louk, van wie na de aanslagen van Hamas beelden naar buiten kwamen waarin te zien was dat ze vrijwel naakt bewusteloos achterin een pick-up lag, is volgens haar familie nog in leven. Haar familie zegt in een video gericht aan de Duitse regering dat ze met een ernstige hoofdwond in een ziekenhuis in Gaza ligt. Ze is volgens haar familie in kritieke toestand.
"We vragen, nee, we eisen dat de Duitse regering snel in actie komt", zegt de moeder van de 22-jarige Louk, die zowel de Israëlische als de Duitse nationaliteit zou hebben. Ze was bij het festival bij kibboets Re'im, waar zeker 260 mensen zijn vermoord door terroristen van Hamas. Kort na de verrassingsaanval gingen beelden van Louk de wereld over. Even ging het verhaal dat ze een Israëlische militair was die door Hamas door de straten werd gereden, maar haar familie in Duitsland zei haar later te herkennen aan haar dreadlocks en haar tatoeages.
Of Louk nog in leven was, was niet duidelijk, maar het werd aangenomen dat ze was vermoord. Duitse media, waaronder Der Spiegel, melden dat de vriend van de tante van Louk zegt dat ze levend in het Indonesische ziekenhuis in Beit Lahiya ligt, in Noord-Gaza. Hij mag zelf het ziekenhuis niet in, maar hij zegt vrijwel zeker te weten dat ze daar ligt. "Het ministerie van Buitenlandse Zaken moet nu wat doen. Elke dag telt", zegt hij tegen het blad.
NOS
dat zeker maar dan hoef ik nog niet naar Derksen en zijn vochtige vrinden te kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je een waarde als vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hebt staan moet je deze ook verdedigen als deze op een (voor jou) niet welgevallige manier wordt gebruikt.²
Lijkt mij ook sterk iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.
En in verhouding nog veel meer moslims dan in Ede ook. Altijd lastig voor de hulpdiensten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...
Ja, dat hoor je ook bij aardbevingen, of feestelijkheden, of wat dan ook. Maar goed, deze discussie ga ik niet met je voeren, want ik zie al welke richting je wenst te sturen in dit draadje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch hoor je een Allah Ackbar bij aanslagen. Christenen kunnen daar trouwens ook wel wat van hele kromme dingen goed praten richting hun geloof (ok, geen aanslagen/moord, maar ook bizarre redeneringen)
en de leus free palestina?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maar fokkers lijken niet te snappen: pro Palestina is niet pro Hamas. Verbaasd dat hij dat wel doet.
Vind het zo erg voor die mensen daar die niets met deze ellende te maken hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook super dicht bevolkt, meer dan 2 miljoen mensen, oppervlakte gemeente Ede. Als er dan bommen vallen op flats...
hahaatjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En in verhouding nog veel meer moslims dan in Ede ook. Altijd lastig voor de hulpdiensten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Salina op 10-10-2023 19:24:50 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Welke rest?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef sp3c het volgende:
ja maar waarom zouden ze haar lichaam meenemen en de rest laten liggen?
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef sp3c het volgende:
ja maar waarom zouden ze haar lichaam meenemen en de rest laten liggen?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, ik heb geen idee.
Slechte move om haar niet direct over te dragen aan Israël voor repatriëring naar Duitsland . So much voor hun 'we willen een wapenstilstand' gelul.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren van het filmpje lag ze er nogal onnatuurlijk bij in die pickuptruck, benen lagen hoe ze totaal niet horen te liggen.
Zij is wel het gezicht van de slachting die Hamas deed dus zou me niet verbazen als ze proberen het idee overeind te houden dat ze nog leeft maar lijkt me sterk van de beelden te zien.
Lekker afgeven maar op kritische vragen niet beantwoorden. Typisch voor jouquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet overal een mening over. Ik selecteer zorgvuldig de vragen die ik wel wil, kan en zal beantwoorden. Handpicked volgens het aloude ambacht van klassiek geschoolden.²
jij dacht dat ze de enige dode op dat festival was ofwa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |