Die kunnen dan gevoeglijk in het excrement zakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik
Lekker belangrijk wat die 60% vindt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik
las ergens dat 80 procent werkloos is en dat ze vrijwel geen toekomstperspectief hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:20 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Hoe kalm ze is geeft ook wel weer hoe kut het daar sowieso al moet zijn.
Voor WO2 was Amsterdam de Joodse hoofdstad van West-Europa, na de oorlog was daar zeg maar niet heel veel meer van over.quote:
Indrukwekkend… ik heb te doen met die meid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu
[ twitter ]
Alleen uit de NOS liveblog zet ik er niks bij, al die kleine berichtjes, maar wel als het een andere bron is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef sp3c het volgende:
zet alstjeblieft de linkjes erbij als je iets ergens vandaan quote want we krijgen er gezeik mee en ik ben niet altijd in staat om het voor jullie te doen
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen uit de NOS liveblog zet ik er niks bij, al die kleine berichtjes, maar wel als het een andere bron is.
Zoiets is het, inderdaad. En je dan maar afvragen waarom er geen welvaart is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef bitterbal het volgende:
las ergens dat 80 procent werkloos is
Lijkt me toch prima, ik neem aan dat BuZa dat toestel gewoon betaalt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik het goed dat wij (als rijk westers land) op het moment NUL capaciteit hebben om Defensie repatrieringvluchten uit te laten voeren?
Of is het normaal dat minder bedeelde landen militaire transport vliegtuigen op en neer kunnen laten vliegen en wij denken: "mwa.. dat kan de KLM wel aan."
Is dat het enige wat je er van vind?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Vanochtend al uitgebreid besproken ja, batterij 2 % maar kennelijk wel alles kunnen filmen, editen en uploaden met een ander toestel. Dus ergens zou nog wel stroom zijn geweest, anders gebruik je je batterij wel wat nuttiger lijkt me.
Extra stap op mobiel.quote:
Lijntoestellen zijn toch veel beter geschikt om een grote groep personen op te halen dan militaire vliegtuigen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik het goed dat wij (als rijk westers land) op het moment NUL capaciteit hebben om Defensie repatrieringvluchten uit te laten voeren?
Of is het normaal dat minder bedeelde landen militaire transport vliegtuigen op en neer kunnen laten vliegen en wij denken: "mwa.. dat kan de KLM wel aan."
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoiets is het, inderdaad. En je dan maar afvragen waarom er geen welvaart is.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijntoestellen zijn toch veel beter geschikt om een grote groep personen op te halen dan militaire vliegtuigen?
Ok dan nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
naja boeit me ook niet, zet het er gewoon bij want ik ga het verwijderen
dat weet ik echt niet, de regel is dat de linkjes erbij moeten dus ze moeten erbijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Extra stap op mobiel.
En gaat de NOS moeilijk doen dan als ik geen link erbij zet? Het is niet alsof nieuwsberichten uit mijn duim ga zuigen. Volkskrant, Parool etc. deden toch wel moeilijk en sowieso bron als het niet een nieuwsbericht is dat op vrijwel echte nieuwssite staat.
Of er meer woonden dan bijvoorbeeld Antwerpen of Parijs vraag ik me af, er zijn er procentueel wel veel aanzienlijk meer gedeporteerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor WO2 was Amsterdam de Joodse hoofdstad van West-Europa, na de oorlog was daar zeg maar niet heel veel meer van over.
Procentueel had Nederland een veel grotere hoeveelheid Joden dan de rest van West-Europa, dat was ook een van de redenen dat de Jodenvervolging er hier zo hard aan toe ging.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Of er meer woonden dan bijvoorbeeld Antwerpen of Parijs vraag ik me af, er zijn er procentueel wel veel aanzienlijk meer gedeporteerd.
Blijft een open zenuw in de geschiedenis, daarom zie je Nederland in dit soort conflicten ook steevast blind achter Israël aanlopen. Alsof ze nog wat goed te maken hebben.
Omdat er niet voor iedereen banen zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat 80 procent werkloos is?
Gebrekkige infrastructuur, niet interessant voor ondernemers/investeerders en de totale afwezigheid van een sturende overheid. Beperkte grondstoffen vanwege de noodzakelijke grensblokkade. En voor de rest wordt alles wel betaald uit de internationale steunfondsen voor Palestina. Zoiets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze structureel getreiterd en gekleineerd worden door hun Joodse overheersers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |