Dat is lef tonen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:
prachtig verwoord, burgemeester van Antwerpen
[ twitter ]
Waarom zou het niet echt zijn? Vraag me wel af wat de reden is dat ze niet bij de baby’s in de schuilkelder bleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit verhaal echt gebeurd is of verzonnen.
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:
prachtig verwoord, burgemeester van Antwerpen
[ twitter ]
Jij hebt er echter wel eentje door de vraag niet te beantwoorden over Hamas, Iran en hun vileine plannen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend redelijk. En ontzettend stoer van hem dat hij:
A. Nederland een spiegel heeft voorgehouden
B. tegen de heersende opinie in is gegaan.
De beste man heeft duidelijk geen ruggengraat van papier mach. Ik mag hem wel.
Er lagen zes-zeven dode palestijnen voor de deur. Ze zullen wel gevochten hebben voor hun leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou het niet echt zijn? Vraag me wel af wat de reden is dat ze niet bij de baby’s in de schuilkelder bleven.
Te klein?
Hij zal niet voor niets burgemeester van die stad zijn, plus er woont een grote Joodse gemeenschap in Antwerpenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar is 60% van de stad het niet mee eens denk ik
Op zich wel, je moet het zo zien. Ik ben in deze net als Johan Derksen. Ruggengraat van massief edelmetaal. Ik leg de feiten graag bloot ook al doen ze pijn.quote:
Amsterdam ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Antwerpen heeft een grote Joodse gemeenschap.
Nou dat valt reuze mee. En in Amsterdam is ook al de Isralische vlag gehesenquote:
Verbrande lichamen zijn niet perse schaars na een berg raketten. En ja natuurlijk huilt mijn hart om kinderen. Het ging erom dat dit fake nieuws is en we niet van fake nieuws houden. Of van Isral.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
een paar verbrande lichamen bij elkaar gooien, je typt het zo alsof iedereen die in zijn schuurtje heeft liggen, zie je nou niet hoe bizar dat is wat je typt?
nouquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu
[ twitter ]
Vraag me echt af of dit echt is, fysieke kenmerken lijkt om volwassenen te gaanquote:
Die halve garen met vlaggen in de Arena tellen niet mee h.quote:
Hoe kalm ze is geeft ook wel weer hoe kut het daar sowieso al moet zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat dit misschien hier is gepost ergens vandaag, maar beelden van het leven in Gaza nu
[ twitter ]
Prima.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:20 schreef Momo het volgende:
Isralische minister van Defensie kondigt 'volledig offensief' aan
De Isralische minister van Defensie Gallant zegt dat hij de opdracht heeft gegeven "alle beperkingen" los te laten in de strijd tegen Hamas. Gallant heeft dit gezegd tijdens een ontmoeting met militairen bij de grens met de Gazastrook, melden Isralische media.
Hij zei daarnaast dat Isral nu overgaat op een "volledig offensief". Gallant: "Ze zullen spijt krijgen van dit moment - Gaza zal niet terugkeren naar wat het was".
Vanochtend al uitgebreid besproken ja, batterij 2 % maar kennelijk wel alles kunnen filmen, editen en uploaden met een ander toestel. Dus ergens zou nog wel stroom zijn geweest, anders gebruik je je batterij wel wat nuttiger lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |