SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Je hebt er geen last van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef essnhills het volgende: [..] Uhmmm, 5e in totaal denk ik? 2e sinds ik ziek ben
![]()
Dat is je loon voor het tuinierenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Net het onkruid uit de tuin gehaald. En ja hoor: fiddy cents gevonden. Gewoon in mijn eigen tuin
tering voor een china product wel duurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef bitterbal het volgende: [..] https://eu.govee.com/coll(...)e-led-strip-light-m1
![]()
ja maar mooie ledjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tering voor een china product wel duur
ja ben ik een keer geweest. Echte tegenvaller. Bal was niet lekker en ze zijn er ook niet vriendelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik kan het niet laten, maarreh, @:bitterbal:
https://www.deballentent.nl/menukaart/
Ik 3x, tenzij er een mega variant komt vind ik het wel best, griep vaccinatie doe ik ook niet aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
ik ben 1 of 2x geprikt, ik weet het niet eens meer
Ben er nooit geweest. Maar moest altijd wel lachen om de, in dit geval relevante, naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik een keer geweest. Echte tegenvaller. Bal was niet lekker en ze zijn er ook niet vriendelijk
Nee, bij de vorige pirken alleen een beetje zere arm voor 1 of 2 dagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:50 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je hebt er geen last van?
Ja wel bekende zaakquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Maar moest altijd wel lachen om de, in dit geval relevante, naam.
Leds moet je stroomgestuurd aandrijven ipv spanningsgestuurd en niet iedere chinese budgetmeuk doet dat even goed. Worden ze te warm en gaan ze ineens veel sneller stuk, of de driver sterft door electronica die ondergespect is.quote:
Ik had 1 keer een positieve zelftest. Je hoefde toen niet meer naar de GGD, maar toch werk gebeld en 2 dagen thuis in Quarantaine geweest. Boodschappen en zo door de woonbegeleiding laten doen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:55 schreef Karzai het volgende:
2 keer geprikt, ik heb geen corona gehad, wel natuurlijk bij elke snotneus laten testen, kreeg je weer een paar dagen vrij van je werk
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had 1 keer een positieve zelftest. Je hoefde toen niet meer naar de GGD, maar toch werk gebeld en 2 dagen thuis in Quarantaine geweest. Boodschappen en zo door de woonbegeleiding laten doen...
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een barbaarse apen die Palestijnen, hups nuken die hap, even de Aarde wat mooier maken.
Er zitten slechts negen maaltijden tussen een mooi sociaal mens en een ongeïnteresseerd monster, de kunst van het beschaafde leven is die negen maaltijden nog tegoed houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geleden
En dan heeft Los ook nog eens een ban in NWS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een barbaarse apen die Palestijnen, hups nuken die hap, even de Aarde wat mooier maken.
Ik snap zowel de houding van Palastijnen en Israël wel. Ideeën daar zijn niet verenigbaar ben ik bang, zou me verbazen dat ze daar ooit zonder geweld gaan uitkomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geleden
Echt misselijkmakend dit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk ook gestoord dat mensen elkaar zo kunnen haten
oh nice Karzaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Tis bezorgd, erg snel gistermiddag besteld
[ afbeelding ]
@:ama
Isreal beter naar texas plaatsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap zowel de houding van Palastijnen en Israël wel. Ideeën daar zijn niet verenigbaar ben ik bang, zou me verbazen dat ze daar ooit zonder geweld gaan uitkomen
bluetooth dus voor laptop en telefoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice Karzaivoor thuis of ook voor buiten?
ja maar ook voor als je onderweg bent of hou je daar niet van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
bluetooth dus voor laptop en telefoon
voornamelijk voor de laptop of op vakantiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook voor als je onderweg bent of hou je daar niet van?
Ok ok ik zal al ophouden maar bah bah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*googelt verder naar ledlampjes
vind ik gevaarlijk op de fietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien onderweg naar werk ofzo
ik heb onderweg altijd mijn koptelefoon op
man man manquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ok ik zal al ophouden maar bah bah.
Hoog tijd dat iedereen die ooit met zo'n imbeciel Palestijns kutvlaggetje heeft staan zwaaien zichzelf kapot gaat schamen, niets rechtvaardigt dit.
Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man![]()
Als jij een palestijn was geweest had je allang een steen naar ze gegooid :p
ohquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.
https://twitter.com/nasserlaham4/status/1710591870441562261
Helaas hebben we straks ook weer reden om te walgen van de reactie van Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.
https://twitter.com/nasserlaham4/status/1710591870441562261
Bataclan maal 10.000 schat ik zo in.quote:
mjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 Israëliër kun je ruilen voor 100 Palestijnen.
Helemaal mee eens maar helaas rechtvaardigt niets dit en dit niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:23 schreef bitterbal het volgende:
toch wel een geniaal plan om daar een joodse staat te vestigen
ja maar dat mag je niet zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Die israelisch bouwen allemaal nederzettingen in palestijns gebied, dus logisch dat ze terugvechten
Nee maar je kan niet een complete groep mensen opsluiten en dan denken dat je er vredig naast kan wonen toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar helaas rechtvaardigt niets dit en dit niets.
ben ik met je eens maar ben niet verbaast om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets terugzeggen is wat anders dan deze massamoorden.
Je kunt de Palestijnen niet meer loslaten op de wereld na een leven lang moordlustige hersenspoeling en indoctrinatie, dat is hetzelfde als ze de Nazi's een bloemetje en Beieren hadden gegeven na WOII.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je kan niet een complete groep mensen opsluiten en dan denken dat je er vredig naast kan wonen toch?
die mensen hebben echt totaal geen toekomst in de gazastrook. Beter gewoon om isreal te verplaatsen :p blijven gaat niet
misschien maar daar zijn de isreali's dan verantwoordlijk voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt de Palestijnen niet meer loslaten op de wereld na een leven lang moordlustige hersenspoeling en indoctrinatie, dat is hetzelfde als ze de Nazi's een bloemetje en Beieren hadden gegeven na WOII.
Ik moet de eerste Jood nog tegenkomen die als een aap lang leve Jezus en hup hup God staat te schreeuwen op een naakte dode Palestijnse vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien maar daar zijn de isreali's dan verantwoordlijk voor
Gaat het nu weer over Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
dat allah is groot roepen is toch ook zo stompzinnig he
denk dat putin ze wel wil hebben voor aan het front in de oekrainequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Soberso godsdienst, ik zie er alleen maar ellende vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Jood nog tegenkomen die als een aap lang leve Jezus en hup hup God staat te schreeuwen op een naakte dode Palestijnse vrouw.
Daarom verbieden al dat debiele bijgeloof en die religies, ook een verbod op lange zwarte kousen om het een beetje eerlijk en gelijk te houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Ach, de katholieken kunnen er ook wat van. De kruistochten waren vast vredelievend met een goede pot bier en een potje kaarten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Jood nog tegenkomen die als een aap lang leve Jezus en hup hup God staat te schreeuwen op een naakte dode Palestijnse vrouw.
Jezus is dan ook geen Joods religieus figuurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden tenminste nog prima schnitzels, braadworsten, dikke auto's en goedgevulde dirndls.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Oprecht denk ik dat als wij in een soortegelijke situatie als de gazanen hadden gezeten. Bv door de duitsers dat wij niet netter of beschaafder hadden gereageerd
Ja maar als wij waren afgesloten hadden we dat ook niet gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden tenminste nog prima schnitzels, braadworsten, dikke auto's en goedgevulde dirndls.
Kruistochten waren een reactie op islamitische veldslagen en veroveringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, de katholieken kunnen er ook wat van. De kruistochten waren vast vredelievend met een goede pot bier en een potje kaarten.
ze hebben ons niet bevrijd van jarenlange VVD terreur. Volk kwam ook niet in opstand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden tenminste nog prima schnitzels, braadworsten, dikke auto's en goedgevulde dirndls.
De kruistochten of kruisvaarten waren zware militaire expedities in de middeleeuwen, georganiseerd en gefinancierd door de latijnse Katholieke kerk in samenwerking met wereldlijke Europese vorsten, met als opdracht zogenaamde heilige oorlogen te voeren die volgens de leer van deze kerk de uitvoering waren van de wil van God.[1][2][3] De term kruistocht of kruisvaarder werd aanvankelijk niet gebruikt, wel werd gesproken over ridders van het kruis of ridders van Christus.[4] Paus Urbanus II, die opriep tot de eerste veldtocht, sprak over een oorlog tegen de barbaren.[5] Veel kruisvaarders zagen zichzelf vooral als pelgrims.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kruistochten waren een reactie op islamitische veldslagen en veroveringen
om gaza van de kaart te blazen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
Het is toch vrij ondenkbaar dat ze in Israël helemaal niets wisten van deze aanval. Uiteindelijk komt dit de idiote regering van Israël vrij goed uit, vrees ik.
Ook geen dirndls?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als wij waren afgesloten hadden we dat ook niet gehad.
Ja??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De kruistochten of kruisvaarten waren zware militaire expedities in de middeleeuwen, georganiseerd en gefinancierd door de latijnse Katholieke kerk in samenwerking met wereldlijke Europese vorsten, met als opdracht zogenaamde heilige oorlogen te voeren die volgens de leer van deze kerk de uitvoering waren van de wil van God.[1][2][3] De term kruistocht of kruisvaarder werd aanvankelijk niet gebruikt, wel werd gesproken over ridders van het kruis of ridders van Christus.[4] Paus Urbanus II, die opriep tot de eerste veldtocht, sprak over een oorlog tegen de barbaren.[5] Veel kruisvaarders zagen zichzelf vooral als pelgrims.
Het is een vroeg voorbeeld van de Europese militaire expansiebeweging die op gang kwam nadat er in de tiende eeuw een einde was gekomen aan de invasies van Europa door Vikingen, Moren en Aziatische steppevolkeren (de Hunnen).[6]:242 De Europese vorsten en krijgsheren die zich eerder tegen elkaar en de bevolking richtten, werden nu bij elkaar gebracht door de overtuiging dat de door het christendom als rechtmatig eigendom beschouwde heilige plaatsen in het Heilige Land (Palestina) bevrijd moesten worden van islamitische heersers, die het gebied op grond van hun overtuiging eveneens als heilig beschouwen en het sinds 638 veroverd hadden.[7]
hmquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of om steviger in het zadel te komen en meer autoritair te worden.
Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
Het is toch vrij ondenkbaar dat ze in Israël helemaal niets wisten van deze aanval. Uiteindelijk komt dit de idiote regering van Israël vrij goed uit, vrees ik.
spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Have fun alvast!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog even tot de was droog is. Dan bed verschonen, lunchbammetjes en op vakantie allen
* zoekt een cursus Duits op internetje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
nu kan us zich er een voorstelling bij maken
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm
dadelijk is het een false flag
Bezuinigingen van Israel. Wij de zorg, huisvesting, politie, onderwijs, infrastructuur etc etc. Zij de geheime dienst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
dat zou erg zijn maar goed vertrouw die isreali's ook voor geen haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.
Spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Uiteindelijk zijn ze allemaal kutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef bitterbal het volgende:
christendom is natuurlijk ook een religie van onderdrukking en vrijwel gelijk aan de islamitische religie
het was een impuls aankoopquote:
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allemaal kut
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
die zijn vrij goed toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doen
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
ja moslims zijn daar erg extreem in jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.
watquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.
Raar dat dit je eerste gedachte is ook, dan werkt je brein niet meer optimaal wat betreft waarschijnlijkheid en wat minder waarschijnlijk is, hebben veel mensen last van na Corona.
Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
En, al geboost?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
Je wordt met veel woorden uitgemaakt voor een wappiequote:
Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goedquote:
de eindjoodquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goed
andere godsdiensten ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moslims zijn daar erg extreem in ja
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het 'quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen denken ook bij elk raar lichtje in de lucht dat de er buitenaardse wezens aan het landen zijn, nee dat is een lichtje kut.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig?
Heeft God net een dagje buikpijn en ontploft je examenpen in je handjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
Die verschuilen zich net zo hard achter een boekje en wat versjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoor
Ik klik maar niet, weten dat er wat aan d hand is vind ik tegenwoordig al genoeg. Voordat er weer een onthoofdingsfilmpje opduikt. Dan kijk ik wel nog een keer Saw X als ik dat wil zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Brommers kiek'n maar dan anders.
https://twitter.com/ConflictTR/status/1710606712632123778
Ik koop liever een bank bij de Ikea.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef Elvi het volgende:
Oh ik had even gemist dat er nu oorlog was in Israël
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.
quote:
sterkte, ik hoop dat ze drank hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, nu naar een kinderfeestje, neefje jarig, dus even gezicht laten zien en wegwezen voordat de tyfusherrie van al die kinderen van anderen begint.
Ik drink niet, maar bedankt! Ik kan gelukkig melden dat ik straks naar huis moet voor de hondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte, ik hoop dat ze drank hebben
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie theequote:
met een roze koek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie thee
succes straks, ik hoop dat je geen bijwerkingen krijgtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Priksequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel snel. En?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Tis bezorgd, erg snel gistermiddag besteld
[ afbeelding ]
@:ama
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime isquote:
Denk niet dat ik daar vrolijk van zou worden.quote:
Heb je de foto's nou al gezien?quote:
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
De stem van Boes, dat was/is toch een bekende van @Moloquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijk
FF lekker batsen nou KUTTquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eh klootviool, dat is toch Michael Nicht?
Wordt vanavond weer gezellig tüteren en met vlaggetjes zwaaien door de palliewappiesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
Welke ga je vandaag allemaal heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
Nee joh. Anderen kijken Netflixquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Anderen kijken Netflix
Zolang je er niet (financieel als op gezondheidsvlak) er onder gaat lijden, is het niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
dat heb ik meestal met de bios ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.
Nee, doe even in DM linkje als je wil.quote:
Ja maar het viel me nu opeens op dat in die intro zoveel Japanse namen zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoop
jezus wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
je zal je kinderen maar overlevenquote:It has become essential for her very being, her very reason for living after all three of her adult children passed away within four years of each other – Sandy in 2012, Katie in 2013 and Bob in 2016.
wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/t(...)sota-trnd/index.html @:bitterbal wat was je van plan?
Zo'n melding had ik gisteren ook toen ik de PS-controller bestelde. Bestelde dat ding rond 11.30 en kreeg gelijk bericht van PostNL dat ze helaas niet was gelukt het pakket tussen 09.00-12.00 uur te leverenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rabbids binnen.![]()
Met een mooie 'sorry, het is niet gelukt om 'm vandaag te bezorgen' gisteravond. Ja, ehhh... ik had 'm niet dezelfde dag in huis verwacht met brievenbuspost hoor.
Stipt om 2 uur ookquote:
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienquote:
Allemaal 66+ ers dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Ik was veruit de jongste daar. Als in, de rest was ruim 2x mijn leeftijd![]()
Nu nog nergens last van
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Nu nog nergens last van
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal 66+ ers dus
Had ik vorig jaar ook bij de griepprik. Ook allemaal grijze kapsels...
Jup, de wachtruimte had een vrij hoog ons kent ons gehalte ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienDenk dat ik die voor het laatst op videoband van de videotheek heb gezien
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
Tegen de meneer voor mij (mijn vaders leeftijd): ja daar is de trap
Tegen mij: hier is de lift
???
Maar bij het prikken leken ze ook wat voorzichtiger te doen bij mij?
Zullen wel gedacht hebben die is veel jonger dus die zal wel niet gezond zijn
Klopte ook wel natuurlijk, ben ook met de lift gegaan
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
???
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Van Ess hebben we er maar één. Van bejaarden best een boel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Mooie symboliekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
???
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).
Ja ik vermoed dat ze dat dachten iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand is
man man manquote:Een hoge adviseur van de Iraanse leider Ali Khamenei heeft de Palestijnen gefeliciteerd met de aanval tegen Israël die zaterdag is ingezet
hopelijk blijft dat zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Nu nog nergens last van
Oh shit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekeken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet wat dat betekent he? je wordt geacht voor nageslacht te zorgen zodra je beter bent
mja, helaas wel.. en helaas niet onverwacht ook die felicitatie eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die is ook batshit crazy die haatbaard
Ja zeker die 80's en 90's films zijn dan altijd genieten, vaak vol met slechte misplaatste grapjes die tegenwoordig gelijk de hashtag #ophef zouden krijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit.Ja, leuk is dat. In de categorie leuke films waarvan je soms bijna vergeet dat ze bestonden totdat je er weer over struikelt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*LALALALALA IK HOOR HET NIET* [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bonen eten en op een kruk gaan staan.
En tijdens de hulp voor de aardbevingen in Turkije en Syrië even wat spul die kant op gesmokkeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij hebben de boel waarschijnlijk gefinancierd
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor nu een man heel hard schreeuwend wegrennen
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirkquote:
Zullen we een dutje gaan doenquote:
Lekker kroelen?quote:
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirk![]()
Maar het is nu de F1 sprint shootoutquote:
Beide?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?
Jij mag er ook wel bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Wordt dat niet een beetje te drukquote:
max gaat wel winnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Lindt chocolade in de bonus bij de Appie dus ik zit weer lekker aan dr chocola met mint.
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beide?
Gedoe en drukte daar en aangezien mijn zenuwstelsel en immuunsysteem nou niet echt fantastisch werken op het moment ook wel de prik zelf.
Wat daarachter gebeurt is interessanter.quote:
Bij de progoedkoop hebben ze nu ditquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze nu dithttps://antiduur.nl/product/excelcium-choco-sticks-munt-100-gram/
Wat voor ringquote:
Oeh, die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze nu dithttps://antiduur.nl/product/excelcium-choco-sticks-munt-100-gram/
Pics?quote:
Ja ik weet niet hoe deze smaakt, dus durf er niet gelijk tig doosjes van te bestellenquote:
Oehhh nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Volgens @AirwiN zijn ze lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe deze smaakt, dus durf er niet gelijk tig doosjes van te bestellen
Cutequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens @:AirwiN zijn ze lekker
@:AirwiN wat voor textuur heeft de munt?
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Ja precies. Is het harde munt of een crème. Dit is zeer relevante informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint is
Hmmmz..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Fijne reisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Eén van mijn buren lijkt te gaan verhuizen. Dat vind ik behoorlijk eng
Hier in de vleugel wonen bijna uitsluitend vriendelijke mensen van wie je echt totaal geen last hebt, terwijl er in de andere vleugel heel veel gezeik is. Even duimen
Kak, je hebt me doorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.
Teveel risico dat ik informatie mis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoor
Om een één of andere reden zit ik zo goed als nooit in de steekproef.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kruidnoten bij de Jumbo gehaald. In totaal drie producten, zat ik in de steekproef.
Misschien heb je wel gelukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het huis nog niet op de verhuursite staan, dus misschien is het gewoon een verbouwing oid
Ik alleen als ik ik maar 2 of 3 dingen hebquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een één of andere reden zit ik zo goed als nooit in de steekproef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |