Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
De stem van Boes, dat was/is toch een bekende van @Moloquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijk
FF lekker batsen nou KUTTquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eh klootviool, dat is toch Michael Nicht?
Wordt vanavond weer gezellig tüteren en met vlaggetjes zwaaien door de palliewappiesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
Welke ga je vandaag allemaal heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
Nee joh. Anderen kijken Netflixquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Anderen kijken Netflix
Zolang je er niet (financieel als op gezondheidsvlak) er onder gaat lijden, is het niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
dat heb ik meestal met de bios ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.
Nee, doe even in DM linkje als je wil.quote:
Ja maar het viel me nu opeens op dat in die intro zoveel Japanse namen zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoop
jezus wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
je zal je kinderen maar overlevenquote:It has become essential for her very being, her very reason for living after all three of her adult children passed away within four years of each other – Sandy in 2012, Katie in 2013 and Bob in 2016.
wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/t(...)sota-trnd/index.html @:bitterbal wat was je van plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |