Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
Het is toch vrij ondenkbaar dat ze in Israël helemaal niets wisten van deze aanval. Uiteindelijk komt dit de idiote regering van Israël vrij goed uit, vrees ik.
spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Have fun alvast!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog even tot de was droog is. Dan bed verschonen, lunchbammetjes en op vakantie allen
* zoekt een cursus Duits op internetje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
nu kan us zich er een voorstelling bij maken
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm
dadelijk is het een false flag
Bezuinigingen van Israel. Wij de zorg, huisvesting, politie, onderwijs, infrastructuur etc etc. Zij de geheime dienst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
dat zou erg zijn maar goed vertrouw die isreali's ook voor geen haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.
Spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Uiteindelijk zijn ze allemaal kutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef bitterbal het volgende:
christendom is natuurlijk ook een religie van onderdrukking en vrijwel gelijk aan de islamitische religie
het was een impuls aankoopquote:
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allemaal kut
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
die zijn vrij goed toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doen
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
ja moslims zijn daar erg extreem in jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.
watquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.
Raar dat dit je eerste gedachte is ook, dan werkt je brein niet meer optimaal wat betreft waarschijnlijkheid en wat minder waarschijnlijk is, hebben veel mensen last van na Corona.
Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
En, al geboost?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
Je wordt met veel woorden uitgemaakt voor een wappiequote:
Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goedquote:
de eindjoodquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goed
andere godsdiensten ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moslims zijn daar erg extreem in ja
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het 'quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen denken ook bij elk raar lichtje in de lucht dat de er buitenaardse wezens aan het landen zijn, nee dat is een lichtje kut.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig?
Heeft God net een dagje buikpijn en ontploft je examenpen in je handjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
Die verschuilen zich net zo hard achter een boekje en wat versjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoor
Ik klik maar niet, weten dat er wat aan d hand is vind ik tegenwoordig al genoeg. Voordat er weer een onthoofdingsfilmpje opduikt. Dan kijk ik wel nog een keer Saw X als ik dat wil zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Brommers kiek'n maar dan anders.
https://twitter.com/ConflictTR/status/1710606712632123778
Ik koop liever een bank bij de Ikea.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef Elvi het volgende:
Oh ik had even gemist dat er nu oorlog was in Israël
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.
quote:
sterkte, ik hoop dat ze drank hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, nu naar een kinderfeestje, neefje jarig, dus even gezicht laten zien en wegwezen voordat de tyfusherrie van al die kinderen van anderen begint.
Ik drink niet, maar bedankt! Ik kan gelukkig melden dat ik straks naar huis moet voor de hondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte, ik hoop dat ze drank hebben
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie theequote:
met een roze koek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie thee
succes straks, ik hoop dat je geen bijwerkingen krijgtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Priksequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel snel. En?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Tis bezorgd, erg snel gistermiddag besteld
[ afbeelding ]
@:ama
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime isquote:
Denk niet dat ik daar vrolijk van zou worden.quote:
Heb je de foto's nou al gezien?quote:
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.
De stem van Boes, dat was/is toch een bekende van @Moloquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van Boes wist ik het wel, bij Alfred had ik daar nooit zo bij stilgestaan eigenlijk
FF lekker batsen nou KUTTquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eh klootviool, dat is toch Michael Nicht?
Wordt vanavond weer gezellig tüteren en met vlaggetjes zwaaien door de palliewappiesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
Welke ga je vandaag allemaal heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
Nee joh. Anderen kijken Netflixquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Soms vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla met mijn huidige bioscoopfilm binge manie. Maar dan boek ik weer een film en dan is dat gevoel weer weg.
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Anderen kijken Netflix
Zolang je er niet (financieel als op gezondheidsvlak) er onder gaat lijden, is het niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
dat heb ik meestal met de bios ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En zijn meteen weer vergeten wat ze gezien hebben.
Nee, doe even in DM linkje als je wil.quote:
Ja maar het viel me nu opeens op dat in die intro zoveel Japanse namen zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
heel veel nederlandse tekenfilms uit die tijd zijn in japan geanimeerd, dat was goedkoop
jezus wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook gezeik opleveren@:liesje1979 @:mortaxx
je zal je kinderen maar overlevenquote:It has become essential for her very being, her very reason for living after all three of her adult children passed away within four years of each other – Sandy in 2012, Katie in 2013 and Bob in 2016.
wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/t(...)sota-trnd/index.html @:bitterbal wat was je van plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |