Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goedquote:
de eindjoodquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja er worden Joden afgemaakt "ja daar zit die baas van de Joden zelf achter hoor" is dan je eerste gedachte, nou dan ben je wat mij betreft een beetje de weg kwijt in je hoofd maar goed
andere godsdiensten ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moslims zijn daar erg extreem in ja
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het 'quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen denken ook bij elk raar lichtje in de lucht dat de er buitenaardse wezens aan het landen zijn, nee dat is een lichtje kut.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft een neus van 9 kilometer lang.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig?
Heeft God net een dagje buikpijn en ontploft je examenpen in je handjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
[..]
Is het een alien? Is het een vliegtuig? Nee het is Bal op haar balkon met d'r nieuwe ledlamp.
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar moslims doen het ook in het dagelijks leven. Bv als ze een examen hebben. ' Als god het wil haal ik het '
Die verschuilen zich net zo hard achter een boekje en wat versjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moslims hoor je wat meer, maar christen doen dit volgens mij ook hoor
Ik klik maar niet, weten dat er wat aan d hand is vind ik tegenwoordig al genoeg. Voordat er weer een onthoofdingsfilmpje opduikt. Dan kijk ik wel nog een keer Saw X als ik dat wil zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Brommers kiek'n maar dan anders.
https://twitter.com/ConflictTR/status/1710606712632123778
Ik koop liever een bank bij de Ikea.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef Elvi het volgende:
Oh ik had even gemist dat er nu oorlog was in Israël
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze hopen die isreali's te kunnen omruilen voor palestijnen
maar zag wel al een filmpje met een half naakt vrouwen lichaam in een pick up truck die dood was en waar ze op zaten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ook al gevangen kinderen (die roodharigen) en omaatjes, die gaan ze gebruiken om als schild te dienen in Gaza, Israël geeft altijd extreem toe op gijzelaarsgebied maar ik denk dat ze zich dit keer vergissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |