Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
Het is toch vrij ondenkbaar dat ze in Israël helemaal niets wisten van deze aanval. Uiteindelijk komt dit de idiote regering van Israël vrij goed uit, vrees ik.
spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Have fun alvast!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog even tot de was droog is. Dan bed verschonen, lunchbammetjes en op vakantie allen
* zoekt een cursus Duits op internetje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
nu kan us zich er een voorstelling bij maken
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm
dadelijk is het een false flag
Bezuinigingen van Israel. Wij de zorg, huisvesting, politie, onderwijs, infrastructuur etc etc. Zij de geheime dienst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
dat zou erg zijn maar goed vertrouw die isreali's ook voor geen haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, Hamas probeert natuurlijk altijd van alles. Het kan wel zijn dat ze dit bewust niet tegen hebben gehouden.
Spare ribsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 truien, 1 hemd, 1 elektrisch kacheltje en spare ribs
Uiteindelijk zijn ze allemaal kutquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef bitterbal het volgende:
christendom is natuurlijk ook een religie van onderdrukking en vrijwel gelijk aan de islamitische religie
het was een impuls aankoopquote:
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze allemaal kut
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje kort door de bocht complotdenken en foute kaart trekken, ik vermoed dat ze jaren voorbereiding hebben gehad, zeker gezien de trainingsvideo's van Hamas met die paragliders.
Wel knap dat ze dit verborgen hebben kunnen houden voor de Mossad.
die zijn vrij goed toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar mensen vergeten vaak dat islam en christendom vrijwel identiek zijn en joodse denk ik ook. is natuurlijk allenaal ergens begonnen. UIteindelijk geloven ze allemaal in de zelfde god maar kijk wat dit ze laat doen
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik vertrouw het niet. Dit komt over alsof ze Hamas even wat vrijheid hebben gegeven om iets te doen, zodat ze daarna de boel kunnen "oplossen". De andere verklaring is incompetentie van de inlichtingendiensten en dat is ook niet zo waarschijnlijk.
ja moslims zijn daar erg extreem in jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Godsdienst is wel makkelijk: je bent nergens verantwoordelijk voor want een god wilde het.
watquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, zo groot en almachtig is de Mossad nu ook weer niet als organisatie, dat is alleen in Hollywood.
Raar dat dit je eerste gedachte is ook, dan werkt je brein niet meer optimaal wat betreft waarschijnlijkheid en wat minder waarschijnlijk is, hebben veel mensen last van na Corona.
Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
En, al geboost?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.
Je wordt met veel woorden uitgemaakt voor een wappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |