quote:
sterkte, ik hoop dat ze drank hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, nu naar een kinderfeestje, neefje jarig, dus even gezicht laten zien en wegwezen voordat de tyfusherrie van al die kinderen van anderen begint.
Ik drink niet, maar bedankt! Ik kan gelukkig melden dat ik straks naar huis moet voor de hondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
sterkte, ik hoop dat ze drank hebben
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie theequote:
met een roze koek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee straks om 2 uur. Nu nog even een koppie thee
succes straks, ik hoop dat je geen bijwerkingen krijgtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Priksequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel snel. En?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Tis bezorgd, erg snel gistermiddag besteld
[ afbeelding ]
@:ama
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime isquote:
Denk niet dat ik daar vrolijk van zou worden.quote:
Heb je de foto's nou al gezien?quote:
Boesboes ook. Beide Nederlandse series geanimeerd door Japanners.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me nu pas op hoeveel Japanners er aan hebben meegewerkt, verklaart natuurlijk wel een beetje waarom het gewoon een soort anime is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |