Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man![]()
Als jij een palestijn was geweest had je allang een steen naar ze gegooid :p
ohquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.
https://twitter.com/nasserlaham4/status/1710591870441562261
Helaas hebben we straks ook weer reden om te walgen van de reactie van Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet amper wat je zegt, dat is wat ander dan deze complete genocide.
https://twitter.com/nasserlaham4/status/1710591870441562261
Bataclan maal 10.000 schat ik zo in.quote:
mjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 Israëliër kun je ruilen voor 100 Palestijnen.
Helemaal mee eens maar helaas rechtvaardigt niets dit en dit niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:23 schreef bitterbal het volgende:
toch wel een geniaal plan om daar een joodse staat te vestigen
ja maar dat mag je niet zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Die israelisch bouwen allemaal nederzettingen in palestijns gebied, dus logisch dat ze terugvechten
Nee maar je kan niet een complete groep mensen opsluiten en dan denken dat je er vredig naast kan wonen toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar helaas rechtvaardigt niets dit en dit niets.
ben ik met je eens maar ben niet verbaast om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets terugzeggen is wat anders dan deze massamoorden.
Je kunt de Palestijnen niet meer loslaten op de wereld na een leven lang moordlustige hersenspoeling en indoctrinatie, dat is hetzelfde als ze de Nazi's een bloemetje en Beieren hadden gegeven na WOII.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je kan niet een complete groep mensen opsluiten en dan denken dat je er vredig naast kan wonen toch?
die mensen hebben echt totaal geen toekomst in de gazastrook. Beter gewoon om isreal te verplaatsen :p blijven gaat niet
misschien maar daar zijn de isreali's dan verantwoordlijk voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt de Palestijnen niet meer loslaten op de wereld na een leven lang moordlustige hersenspoeling en indoctrinatie, dat is hetzelfde als ze de Nazi's een bloemetje en Beieren hadden gegeven na WOII.
Ik moet de eerste Jood nog tegenkomen die als een aap lang leve Jezus en hup hup God staat te schreeuwen op een naakte dode Palestijnse vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien maar daar zijn de isreali's dan verantwoordlijk voor
Gaat het nu weer over Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
dat allah is groot roepen is toch ook zo stompzinnig he
denk dat putin ze wel wil hebben voor aan het front in de oekrainequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Soberso godsdienst, ik zie er alleen maar ellende vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Jood nog tegenkomen die als een aap lang leve Jezus en hup hup God staat te schreeuwen op een naakte dode Palestijnse vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |