Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixoh dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn vorige appartement had ik ook een balkon (12 hoog), maar ik zat er echt maar zelden tot nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
al die mensen met balkons hier zie ik er eigenlijk nooit op zitten
Jaquote:
Ging je naar een concert oid?quote:
Je mag bij mij wel even komen uitproberen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:45 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik tuinieren ook leuk zou vinden
nadeel van tuinieren zijn de vele slakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:45 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik tuinieren ook leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixHoeveelste is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
ja maar hij heeft wel een punt ergens. De aantrekkingskracht is echt onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelijk voldoen aan @:uitstraling z'n visie
ja heb ik niet echt moeite meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
nadeel van tuinieren zijn de vele slakken
Een festival eerder. meerdere podia, diverse bands..quote:
Uhmmm, 5e in totaal denk ik? 2e sinds ik ziek benquote:
ja dat snap ik. Dat was ook de reden voor het huis in den haagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n huis gekocht vanwege het balkon.
Ik ga zo even kijken hoe dat ervoor staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Dat was ook de reden voor het huis in den haag
hoe gaat het met je badkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |