SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hier blijven de kittens gewoon buiten de slaapkamerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Die strijd heb ik al na 1 avond verloren.
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Mooi he, een nieuw 9-11 ontspint zich op de zaterdagochtend en we hebben het hier over Lange Jan, wat een heerlijk kneuterig wereldvreemd dorpje is het hier toch ook.
wat heb ik gemist precies?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Mooi he, een nieuw 9-11 ontspint zich op de zaterdagochtend en we hebben het hier over Lange Jan, wat een heerlijk kneuterig wereldvreemd dorpje is het hier toch ook.
Nou ja, wat heeft Hamas nog niet gemistquote:
oh, is dat tegenwoordig weer nieuws dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat heeft Hamas nog niet gemist
En het is zaterdag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossen
Ja sinds vanochtend is het weer raak en dus goed misquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, is dat tegenwoordig weer nieuws dan?
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja ieder zo zijn ding, de een denkt aan de Efteling, de ander aan onbereikbare seks met matige vrouwen, een ander weer aan een pilletje om normaal te worden en er staat ook een kaboutertje te springen rond een stapeltje warme krezanten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossen
Die kipkluifjes waren lekker .quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt goed vreten daar in de Efteling. Had ook nog ijsdonuts gezien, pannenkoeken met stroopwafel, poffertjes met Nutella of karamel, van die gedraaide aardappeldingen, grote stroopwafels.
Moet nog eens terug voor al het voer.
Ah, dan pas je hier wel bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ieder zo zijn ding, de een denkt aan de Efteling, de ander aan onbereikbare seks met matige vrouwen, een ander weer aan een pilletje om normaal te worden en er staat ook een kaboutertje te springen rond een stapeltje warme krezanten.
En dan heb je ook nog zulke problemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
mja.. ieder zn eigen ding natuurlijk maar ik zie de schermutelingen bij israel niet echt meer als nieuws, soort van orde van de dag, soms wat rustiger, soms minder rustigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja sinds vanochtend is het weer raak en dus goed mis
Neuspiercings zijn wel onhygiënisch, die zijn vaak vele malen smeriger dan de toiletten op Amsterdam CS op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israël nu weer reageert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: het kan me niet bommenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israël nu weer reageert.
Hoe kom jij aan poep in je neus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuspiercings zijn wel onhygiënisch, die zijn vaak vele malen smeriger dan de toiletten op Amsterdam CS op een zaterdagavond.
mja.. "alles"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?
Daar had dat naakte dode Israëlische meisje met erop dansende haatbaarden eventjes niets aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?
Ja zal wel weer hetzelfde slachtoffer riedeltje worden als gebruikelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israël nu weer reageert.
bij ons blijft alles goed dus laat de wereld maar vergaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom zit ie op fok. Zijn we toch een beetje goedquote:
oh heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:41 schreef Karzai het volgende:
ze staan er al een tijdje hoor @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zijn dat niet van die toiletten waar je sowieso al eerst 35 euro in moet gooien om überhaupt naar binnen te mogen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond die toiletten op Amsterdam cs vorige week nog best netjes hoor. Die in de primark daarentegen...
De toiletten in de primark zullen wel door kindjes in Pakistan zijn gemaaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond die toiletten op Amsterdam cs vorige week nog best netjes hoor. Die in de primark daarentegen...
Tot je energierekening 2000 euro per maand kost, dan worden we wel wakker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons blijft alles goed dus laat de wereld maar vergaan
Het gros van de mensen dat daar koopt is nauwelijks hoger ontwikkeld dan een primaat en schijt waar het staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
70 cent geloof ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die toiletten waar je sowieso al eerst 35 euro in moet gooien om überhaupt naar binnen te mogen?
Ah, ja. Ik heb nu in de bios al 10000x de macdonalds ad gezien waarbij ze alle McD product placement in films en series van de afgelopen 40 jaar voorbij laten komen, alsof ik daar sentimenteel over moet zijn. En inderdaad een stukje uit het nieuwe Loki seizoen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ad op website van macdonalds: Loki saus. Man man man
3 stappen heen en 3 stappen terug naar de keuken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon heeft vannacht zes stappen gezet.
Is wel zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gros van de mensen dat daar koopt is nauwelijks hoger ontwikkeld dan een primaat en schijt waaar het staat.
/uitstralingmodus
Volgens mij had er iemand een tampon laten vallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De toiletten in de primark zullen wel door kindjes in Pakistan zijn gemaakt
Jij bent allang zelfvoorzienendquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je energierekening 2000 euro per maand kost, dan worden we wel wakker.
Ah, een puber in pakistan danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had er iemand een tampon laten vallen.
Ik lig bij m'n ouders op zolder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stappen heen en 3 stappen terug naar de keuken?
Aankomende nacht staat er een oude vrouw zonder mond aan je bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon heeft vannacht zes stappen gezet.
oh, bijzonderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig bij m'n ouders op zolder.
quote:Ik had eigenlijk verwacht 's ochtends die trappen amper af te komen met m'n oude stijve lijf, maar het valt nog mee.
Dan gaat de gemiddelde Hollander natuurlijk gewoon tegen het treintijden bord aanzeiken (ok vrouwen misschien wat minder vaak). Daarom zijn ze waarschijnlijk zo schoon, omdat ze zelden worden gebruiktquote:
Mooi, kan ze poetsen onder te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende nacht staat er een oude vrouw zonder mond aan je bed.
Vast weer opgekocht door opportunisten die het op marktplaats zetten voor honderdmiljoenmiljardquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Gister geen Loki saus gezien bij de Mac.
En de oplossingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hiero.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog zulke problemenhttps://nos.nl/artikel/24(...)-duizenden-euro-s-op
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.
Ik wil ook de pikachukaart.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.
Voor liefhebbers zijn zo’n dingen stuk minder leuk. Mijn LP collectie van Aphex Twin is ook nauwelijks compleet te krijgen zonder woekerprijzen te betalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.
De kutkinderen die achter een dranghek voor de supermarktuitgang stonden te bedelen om je voetbalplaatjes en andere actiemeuk zijn blijkbaar nu volwassen. Wat vliegt de tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.
Van die hysterische kinderen die bij de supermarkt om kaartjes bij een of andere actie staan te schreeuwen zijn al schijtirritant. Volwassen kerels die bij een museum om pokemonkaarten staan te bedelen omdat ze er een gouden handeltje in zien is gewoon sneuquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb tulpenbollen gekocht, de "orange emperor" komt in de voortuin![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wist niet dat ze een tulp naar Trump vernoemd hadden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldover een tijdje maar weer eens naar kijken.
Ja supergoed en het jaar daarvoor ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.
Tussen 1-2x grootte van de bol toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.
Hamas gaat nu al vijf uur van deur tot deur om mensen af te schieten, ik denk wel dat ze iets terug gaan doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Israël terug gaat slaan dit weekend
Ik haal alleen maar zakken oliebollenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldover een tijdje maar weer eens naar kijken.
Die groeien alleen niet als je ze in de grond stoptquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar zakken oliebollen
Die kar staat er ook weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar zakken oliebollen
Ik prop er gewoon tien in een pot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tussen 1-2x grootte van de bol toch?
hopeloze situatie datquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Dat is het al sinds 1948. Daar wordt echt nooit een passende oplossing gevondenquote:
Het zal wel weer gewoon een door Rusland opgezette afleidingsmanoeuvre zijn om de aandacht even af te leidenquote:
*maakt matige lesbische grapquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er gewoon tien in een pot.
Gras is groenquote:
Hee de keizer van Nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die sla ik even op voor als ik in Nederland ben over een paar wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja supergoed en het jaar daarvoor ook.
Zulke zakken heb ik dan
https://www.welkoop.nl/tu(...)engd-60stuks_1326413
Zijn regelmatig met korting.
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
water is nat
er is onrust in Israel
Waarschijnlijk omdat het daar \speciale luxe import' isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die sla ik even op voor als ik in Nederland ben over een paar wekenHier waren ze veel duurder.
oh lekker karzaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hocus pocus pilatus pas, tovert een varkentje uit de hoge hoed
Hopeloze apensoort zijn we.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.
Ja denk het ook. Er was ook niet zo heel veel keuze qua kleuren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het daar \speciale luxe import' is
Gewoon weer een Six-Day Warquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.
Ik laat tegenwoordig pakketjes liever gewoon bij een pakketpunt afleveren, hoef ik niet de halve dag op de bezorger te zitten wachtenquote:
Ik had een rijmpje verwacht dus het was een verrassende teleurstelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hocus pocus pilatus pas, tovert een varkentje uit de hoge hoed
Mag ik misschien gewoon een keer aan mijn ontbijt beginnen anders ja? Fijnquote:
Ik zag het van de week bij het station ookquote:
Ja gewoon doen. Moet je trouwens niet al in een vliegtuig zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik misschien gewoon een keer aan mijn ontbijt beginnen anders ja? Fijn
Nee dat is in april pas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon doen. Moet je trouwens niet al in een vliegtuig zitten?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hiero.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel plezier alvastquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
Oh dacht dat je met het vliegtuig naar Schotland gingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
Fles laten staan en zelf aan de slag, zelf schoonmaken en orde op zaken stellen kan heel louterend en verhelderend voor de geest zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Karzai het volgende:
misschien toch maar eens nadenken over een schoonmaker/ster voor hier in huis
Ja maar het moet elke week.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles laten staan en zelf aan de slag, zelf schoonmaken en orde op zaken stellen kan heel louterend en verhelderend voor de geest zijn.
Kunt best elke week een keer de fles laten staan hoorquote:
Lekker ontspannen zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Totale bezetting van de Gazastrook, denk ik? Dan gaan er veel mensen sterven. Israël heeft nu ook een totaal idiote regering natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Karzai het volgende:
misschien toch maar eens nadenken over een schoonmaker/ster voor hier in huis
Ik las zus ipv huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve huis zit nu onder het stof.
Die hebben vaak een donkere harige wrat op hun neus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doen
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.quote:
ja ze kunnen ook geen kant opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Totale bezetting van de Gazastrook, denk ik? Dan gaan er veel mensen sterven. Israël heeft nu ook een totaal idiote regering natuurlijk.
Kriebelt lekker in je navel bij het pijpen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben vaak een donkere harige wrat op hun neus.
was niet goedkoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doen
samequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve huis zit nu onder het stof.
Waar kan ik me abonneren op de docu/live stream?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog met elvi naar Edinburgh.
VOCHTIG POESJEquote:
Waarom zou je moeten uitkledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.
Vliegen is eigenlijk maar kut ook.
Ik zwaai even als je door Maassluis rijdt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
die is vredelevend. Wij geven niet om een of andere geboorteplaatsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je vliegend spaghettimonster.
Gelukkig maarquote:
Wist niet dat Londen aan de zee lagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou goed ze hebben toch verder ook geen toekomstquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel het einde van het Gaza strookje.
Als de pastavelden in gevaar zijn, zijn jullie ook niet vredelievend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is vredelevend. Wij geven niet om een of andere geboorteplaats
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de pastavelden in gevaar zijn, zijn jullie ook niet vredelievend.
Ik denk dat zelfs de meest linkse yoga lerares met vies spinnenhaar uit Amsterdam nu haar steun aan Hamas opzegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed ze hebben toch verder ook geen toekomst
de berenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen uit eten met stiefmonster in rotterdam maar weet niet waar
Omdat metaaldingetjes blijven afgaan, ook als ik schoenen en riem en zo al af heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Waarom zou je moeten uitkleden![]()
Dat is mij nog nooit gebeurd met vliegen
Vind dat altijd wel meevallen eigenlijk. Snapte alleen niet waarom er dit keer nog een volledige security check was bij de overstap op CDG. Het is nou niet dat je in het vliegtuig van allerlei verboden middelen kunt verzamelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.
Vliegen is eigenlijk maar kut ook.
Wat komt stiefmonster doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de meest linkse yoga lerares met vies spinnenhaar uit Amsterdam nu haar steun aan Hamas opzegt.
Ik ben wel een keertje mee gemoeten met de douane voor nader onderzoek onder mijn klerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom zou je moeten uitkleden
Dat is mij nog nooit gebeurd met vliegen
Stiefmonster heeft goede smaak?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geloof dat ze dat niets vind. Sushi ook niet
Op al die metaaldingetjes in mijn lijf zijn die poortjes op het vliegveld nog nooit afgegaan. Wel vragen ze vaak nog even mijn shirt op te tillen vanwege die plaat in mijn buik, dat zien ze op de camera als een vreemd vierkantjequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat metaaldingetjes blijven afgaan, ook als ik schoenen en riem en zo al af heb.
nee johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiefmonster heeft goede smaak?
Mja, dan vinden mensen wel weer andere dingen om over te kibbelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om te beginnen maar eens religie uitroeien tot op het bot.
Bij mij valt het over het algemeen ook wel mee hoor. Maar in RIga hadden ze er zin in vorige week.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op al die metaaldingetjes in mijn lijf zijn die poortjes op het vliegveld nog nooit afgegaan. Wel vragen ze vaak nog even mijn shirt op te tillen vanwege die plaat in mijn buik, dat zien ze op de camera als een vreemd vierkantje
kroketloket.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geloof dat ze dat niets vind. Sushi ook niet
Ik was zo slim gewoon om een snowglobe in mijn handbagage te stoppenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij valt het over het algemeen ook wel mee hoor. Maar in RIga hadden ze er zin in vorige week.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die was hier gesloten
Durumstandigheden @:haags
Ja leuk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die was hier gesloten
Durumstandigheden @:haags
Is er geen wagamama in Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze moet wel ergens kunnen zitten
Je moet ook geen muntjes doorslikken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat metaaldingetjes blijven afgaan, ook als ik schoenen en riem en zo al af heb.
Biergarten. Ka je je gelijk helemaal klem zuipen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Mijn plaatje in m'n hand ging het ook niet op afquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op al die metaaldingetjes in mijn lijf zijn die poortjes op het vliegveld nog nooit afgegaan. Wel vragen ze vaak nog even mijn shirt op te tillen vanwege die plaat in mijn buik, dat zien ze op de camera als een vreemd vierkantje
Maccie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze moet wel ergens kunnen zitten
volgens mij is dat te exotisch voor haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen wagamama in Rotterdam?
Douw er gewoon een kale boterham in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij is dat te exotisch voor haar
die hebben veel fried chicken dingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef Karzai het volgende:
zag dat er een koreaan vlakbij zit hier, denk dat ik daar vanavond iets ga halen, nog nooit gehad
Dat was helemaal mooi.. ze hingen een rood/wit lint op bij het poortje nadat ik er doorgeen was want jij moest je half uitkleden en ik werd op drugs gecontroleerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij valt het over het algemeen ook wel mee hoor. Maar in RIga hadden ze er zin in vorige week.
zij zou ook kijken dus gevraagd of zij iets heeft gevondenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douw er gewoon een kale boterham in.
Ik was er gauw klaar mee hoor. Geen smaak maar ondertussen is NIKS goed genoeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben veel fried chicken dingen
Oh dat heb ik verder niet meegekregen. Maar het was nogal uitsloverig allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was helemaal mooi.. ze hingen een rood/wit lint op bij het poortje nadat ik er doorgeen was want jij moest je half uitkleden en ik werd op drugs gecontroleerdDat ging wel even duren dachten ze
Mja, die plaat in mijn buik is van kunststof en zo'n 10x10cm, dat valt wat meer op als 'afwijkend object'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
Mijn plaatje in m'n hand ging het ook niet op af
quote:
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, die plaat in mijn buik is van kunststof en zo'n 10x10cm, dat valt wat meer op als 'afwijkend object'
Waarom heb je een plaat in je hand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaat
als dat echt zo was dan bestond er een florerende handel in vuurwapens van chirurgisch staal natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaat
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week ternauwernood aan ontsnapt, heerlijk Italiaans gegeten.
Ja, super gezellig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je kon ook de lokale snackbar voorstellen
De waterbusquote:
Wil je dan niet daarna gewoon gaan smurfen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:56 schreef bitterbal het volgende:
ben ook pas om 1830 klaar morgen dus dacht snel even eten en dan ben ik er weer van af
Ondersteboven.quote:
jawelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dan niet daarna gewoon gaan smurfen?
nee stiefmonsterquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:57 schreef mschol het volgende:
en wie ga je mee dineren @:Bitterbal ? datemateriaal? familie?
Maar het moest NU van stiefmonster?quote:
nee maar wil ook niet mijn volgende weekend op offeren :pquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het moest NU van stiefmonster?
Omdat die gebroken was en ze moesten het herstellen nadat het in het gips verschoven was en verkeerd vast gegroeidquote:
Puik plan inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als dat echt zo was dan bestond er een florerende handel in vuurwapens van chirurgisch staal natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:59 schreef dud0r het volgende:
Omdat die gebroken was en ze moesten het herstellen nadat het in het gips verschoven was en verkeerd vast gegroeid
heeft ze belangrijke zaken te bespreken of probeert ze gewoon contact met je te zoeken/houden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef bitterbal het volgende:
en als ik een vrije dag doe wil ze langer afspreken
dat laatste. Ik ga er maar in mee want heb wel gemerkt dat ze gewoon echt niet begrijpt wat ze heeft gedaan en wat dat met mij heeft gedaan. Dus nu voor de lieve vrede doen we dit dan maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft ze belangrijke zaken te bespreken of probeert ze gewoon contact met je te zoeken/houden?
Deze tactiek gebruiken wij nu ook elke keer bij paprika. "Nee je kan niet langskomen want we zijn op kantoor, maar we kunnen na het werk wel even richting jou komen".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Wel op tijd gaan anders is het koreuit @Haagsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef Karzai het volgende:
zag dat er een koreaan vlakbij zit hier, denk dat ik daar vanavond iets ga halen, nog nooit gehad
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze tactiek gebruiken wij nu ook elke keer bij paprika. "Nee je kan niet langskomen want we zijn op kantoor, maar we kunnen na het werk wel even richting jou komen".
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat laatste. Ik ga er maar in mee want heb wel gemerkt dat ze gewoon echt niet begrijpt wat ze heeft gedaan en wat dat met mij heeft gedaan. Dus nu voor de lieve vrede doen we dit dan maar
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zeg dat je maar zeven minuten tijd hebt.
In die tijd heb jij al tien van Loetjes ballen naar binnen geschrokt.
Oh ja.. snap ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar wil ook niet mijn volgende weekend op offeren :p
nou mij al die tijd verdacht dat ik dingen bij haar thuis heb weggehaald of heb verplaatst . Dingen heb vies gemaakt. Mensen daar heb laten slapen. Fotolijstjes heb ontvreemd voor haar zus en heb gestookt tussen haar vriendschappenquote:
Ohh dat jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mij al die tijd verdacht dat ik dingen bij haar thuis heb weggehaald of heb verplaatst . Dingen heb vies gemaakt. Mensen daar heb laten slapen. Fotolijstjes heb ontvreemd voor haar zus en heb gestookt tussen haar vriendschappen
heb haar iets van 2 jaar niet gezien nadat de druppel was gevallen
En laat me raden, een psychiater/psycholoog vertrouwt ze niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:04 schreef bitterbal het volgende:
maar dit denkt ze eigenlijk wel van bijna iederen in haar directe omgeving. In berlijn denkt ze dat mijn tante (zus van mijn vader) daar ook dingen in huis doet en mijn neef daar laat slapen. of de handdoeken met parfum sprayed omdat ze een parfum allergie heeft
nee ze vertrouwt niemand. ze vertrouwde de artsen en zusters niet toen mijn vader ziek was , ze vertrouwt dus haar directe familie niet en mensen zoals notarissen vertrouwt ze ook niet. En als ik zeg dat ze misschien psychische hulp nodig heeft wordt ze instant giftig en onwijs boosquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En laat me raden, een psychiater/psycholoog vertrouwt ze niet?In vergelijking met haar klinkt tante Fleur als een normale vrouw
praten jullie dan Duits met elkaar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze vertrouwt niemand. ze vertrouwde de artsen en zusters niet toen mijn vader ziek was , ze vertrouwt dus haar directe familie niet en mensen zoals notarissen vertrouwt ze ook niet. En als ik zeg dat ze misschien psychische hulp nodig heeft wordt ze instant giftig en onwijs boos
en ze zegt dat ze niet gek is.
nee zij is nederlandsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
praten jullie dan Duits met elkaar?
Goh was dat de oplossingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet je je hand ook niet breken! Was je aan het stunten?
Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig pakketjes liever gewoon bij een pakketpunt afleveren, hoef ik niet de halve dag op de bezorger te zitten wachten
Ze wonen niet in Limburgquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je nog steeds Duits praten met elkaar.
ja aber das machen wir nichtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je nog steeds Duits praten met elkaar.
Oh iemand om hulp vragen en dan daarna beschuldigen van vanallesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:10 schreef bitterbal het volgende:
en ze vind dat ze gewoon aan mij kan vragen of ik haar sleutel heb ontvreemd of dat ik iets heb verplaatst of elke dag in haar huis kom als ze in berlijn is.
Dat kan je idd een keer vragen maar zij vroeg het elke keer en dan wordt het naar mijn idee een verdenking en zij vindt dat het gewoon een vraag is en dat zij mij niet verdenkt of beschuldigt.
nou ja zo ben ik het uiteindelijk wel op gaan vatten
nou goed nu heb ik gezegd dat als ze in berlijn is ik niet meer haar post of planten doe, heb ook geen sleutel meer omdat ze het slot ineens had veranderd.
ze had eerst dus het slot veranderd. En toen daarna heeft ze mij meerdere malen gevraagd of ik een sleutel van het nieuwe slot had gepakt want ze was er een kwijt. Dus ik zeg dat ik dat niet heb gedaan maar dan blijft ze het vragen en dan zegt ze ook dingen ja maar hoe kan dat dat dan dat er 1 weg is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh iemand om hulp vragen en dan daarna beschuldigen van vanallesMaar beter ook dat je geen sleutel meer hebt dan.
Jezus christusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze had eerst dus het slot veranderd. En toen daarna heeft ze mij meerdere malen gevraagd of ik een sleutel van het nieuwe slot had gepakt want ze was er een kwijt. Dus ik zeg dat ik dat niet heb gedaan maar dan blijft ze het vragen en dan zegt ze ook dingen ja maar hoe kan dat dat dan dat er 1 weg is.
Waarop ik dan maar weer mijn spullen pak en boos weg ga
zo ging het met alles en je ziet gewoon aan haar gezicht dat ze je gewoon oprecht niet geloofd als je zegt dat jij het niet bent geweest. Dus mentaal zit er echt iets niet goed.quote:
Goed plan. even naar de toko voor bonitovlokkenquote:
Dat is je Nubische kantje, die waren vroeger ook al zo blij met gekleurde spiegeltjes en kraaltjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
waarom heb ik toch zo'n aantrekkingskracht tot gekleurde ledlampjes
ohh ik ben gewoon de 3e generatie dus moderner?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is je Nubische kantje, die waren vroeger ook al zo blij met gekleurde spiegeltjes en kraaltjes
soort zoekt soort is nu niet van toepassing neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat zit er nu eenmaal in, gneetisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ik ben gewoon de 3e generatie dus moderner?
Wel een logische verklaring USquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zit er nu eenmaal in, gneetisch.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis, tot uw gracieuze dienst.
Omdat mooie kleurtjes?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Zondequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
al die mensen met balkons hier zie ik er eigenlijk nooit op zitten
Bij mij zit ook nooit iemand op de balkons. Nu heeft hier iedereen ook een tuin, maar tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixoh dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn vorige appartement had ik ook een balkon (12 hoog), maar ik zat er echt maar zelden tot nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
Jaquote:
Ging je naar een concert oid?quote:
Je mag bij mij wel even komen uitproberen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:45 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik tuinieren ook leuk zou vinden
nadeel van tuinieren zijn de vele slakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:45 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik tuinieren ook leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixHoeveelste is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
ja maar hij heeft wel een punt ergens. De aantrekkingskracht is echt onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelijk voldoen aan @:uitstraling z'n visie
ja heb ik niet echt moeite meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
nadeel van tuinieren zijn de vele slakken
Een festival eerder. meerdere podia, diverse bands..quote:
Uhmmm, 5e in totaal denk ik? 2e sinds ik ziek benquote:
ja dat snap ik. Dat was ook de reden voor het huis in den haagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n huis gekocht vanwege het balkon.
Ik ga zo even kijken hoe dat ervoor staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Dat was ook de reden voor het huis in den haag
hoe gaat het met je badkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |