SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hier blijven de kittens gewoon buiten de slaapkamerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Die strijd heb ik al na 1 avond verloren.
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Mooi he, een nieuw 9-11 ontspint zich op de zaterdagochtend en we hebben het hier over Lange Jan, wat een heerlijk kneuterig wereldvreemd dorpje is het hier toch ook.
wat heb ik gemist precies?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Mooi he, een nieuw 9-11 ontspint zich op de zaterdagochtend en we hebben het hier over Lange Jan, wat een heerlijk kneuterig wereldvreemd dorpje is het hier toch ook.
Nou ja, wat heeft Hamas nog niet gemistquote:
oh, is dat tegenwoordig weer nieuws dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat heeft Hamas nog niet gemist
En het is zaterdag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossen
Ja sinds vanochtend is het weer raak en dus goed misquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, is dat tegenwoordig weer nieuws dan?
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja ieder zo zijn ding, de een denkt aan de Efteling, de ander aan onbereikbare seks met matige vrouwen, een ander weer aan een pilletje om normaal te worden en er staat ook een kaboutertje te springen rond een stapeltje warme krezanten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat belangrijke mensen zoals jij de wereldproblemen gaan oplossen
Die kipkluifjes waren lekker .quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt goed vreten daar in de Efteling. Had ook nog ijsdonuts gezien, pannenkoeken met stroopwafel, poffertjes met Nutella of karamel, van die gedraaide aardappeldingen, grote stroopwafels.
Moet nog eens terug voor al het voer.
Ah, dan pas je hier wel bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ieder zo zijn ding, de een denkt aan de Efteling, de ander aan onbereikbare seks met matige vrouwen, een ander weer aan een pilletje om normaal te worden en er staat ook een kaboutertje te springen rond een stapeltje warme krezanten.
En dan heb je ook nog zulke problemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
mja.. ieder zn eigen ding natuurlijk maar ik zie de schermutelingen bij israel niet echt meer als nieuws, soort van orde van de dag, soms wat rustiger, soms minder rustigquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja sinds vanochtend is het weer raak en dus goed mis
Neuspiercings zijn wel onhygiėnisch, die zijn vaak vele malen smeriger dan de toiletten op Amsterdam CS op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israėl nu weer reageert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: het kan me niet bommenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israėl nu weer reageert.
Hoe kom jij aan poep in je neus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuspiercings zijn wel onhygiėnisch, die zijn vaak vele malen smeriger dan de toiletten op Amsterdam CS op een zaterdagavond.
mja.. "alles"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?
Daar had dat naakte dode Israėlische meisje met erop dansende haatbaarden eventjes niets aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?
Ja zal wel weer hetzelfde slachtoffer riedeltje worden als gebruikelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israėl nu weer reageert.
bij ons blijft alles goed dus laat de wereld maar vergaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |