oh, bijzonderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig bij m'n ouders op zolder.
quote:Ik had eigenlijk verwacht 's ochtends die trappen amper af te komen met m'n oude stijve lijf, maar het valt nog mee.
Dan gaat de gemiddelde Hollander natuurlijk gewoon tegen het treintijden bord aanzeiken (ok vrouwen misschien wat minder vaak). Daarom zijn ze waarschijnlijk zo schoon, omdat ze zelden worden gebruiktquote:
Mooi, kan ze poetsen onder te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende nacht staat er een oude vrouw zonder mond aan je bed.
Vast weer opgekocht door opportunisten die het op marktplaats zetten voor honderdmiljoenmiljardquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Gister geen Loki saus gezien bij de Mac.
En de oplossingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hiero.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog zulke problemenhttps://nos.nl/artikel/24(...)-duizenden-euro-s-op
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.
Ik wil ook de pikachukaart.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die pokemonkaart had me nog wel leuk geleken. Maar tering deze onzin houdt me alleen maar weg van het museum. Omgekeerde effect eigenlijk.
Voor liefhebbers zijn zo’n dingen stuk minder leuk. Mijn LP collectie van Aphex Twin is ook nauwelijks compleet te krijgen zonder woekerprijzen te betalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.
De kutkinderen die achter een dranghek voor de supermarktuitgang stonden te bedelen om je voetbalplaatjes en andere actiemeuk zijn blijkbaar nu volwassen. Wat vliegt de tijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jammer weer. Maar alles draait om geld tegenwoordig.
Van die hysterische kinderen die bij de supermarkt om kaartjes bij een of andere actie staan te schreeuwen zijn al schijtirritant. Volwassen kerels die bij een museum om pokemonkaarten staan te bedelen omdat ze er een gouden handeltje in zien is gewoon sneuquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb tulpenbollen gekocht, de "orange emperor" komt in de voortuin![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wist niet dat ze een tulp naar Trump vernoemd hadden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldover een tijdje maar weer eens naar kijken.
Ja supergoed en het jaar daarvoor ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.
Tussen 1-2x grootte van de bol toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze bloeiden goed? Ik moet nog even opzoeken wanneer en hoe diep etc. ik ze moet planten.
Hamas gaat nu al vijf uur van deur tot deur om mensen af te schieten, ik denk wel dat ze iets terug gaan doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Israël terug gaat slaan dit weekend
Ik haal alleen maar zakken oliebollenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een zak van 60 bollen gehaaldover een tijdje maar weer eens naar kijken.
Die groeien alleen niet als je ze in de grond stoptquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar zakken oliebollen
Die kar staat er ook weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal alleen maar zakken oliebollen
Ik prop er gewoon tien in een pot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tussen 1-2x grootte van de bol toch?
hopeloze situatie datquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Israël terug gaat slaan dit weekend
quote:
Dat is het al sinds 1948. Daar wordt echt nooit een passende oplossing gevondenquote:
Het zal wel weer gewoon een door Rusland opgezette afleidingsmanoeuvre zijn om de aandacht even af te leidenquote:
*maakt matige lesbische grapquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er gewoon tien in een pot.
Gras is groenquote:
Hee de keizer van Nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:54 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die sla ik even op voor als ik in Nederland ben over een paar wekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja supergoed en het jaar daarvoor ook.
Zulke zakken heb ik dan
https://www.welkoop.nl/tu(...)engd-60stuks_1326413
Zijn regelmatig met korting.
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gras is groen
water is nat
er is onrust in Israel
Waarschijnlijk omdat het daar \speciale luxe import' isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die sla ik even op voor als ik in Nederland ben over een paar wekenHier waren ze veel duurder.
oh lekker karzaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hocus pocus pilatus pas, tovert een varkentje uit de hoge hoed
Hopeloze apensoort zijn we.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.
Ja denk het ook. Er was ook niet zo heel veel keuze qua kleuren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het daar \speciale luxe import' is
Gewoon weer een Six-Day Warquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat wel heel wat groter worden, grootste sinds de Jom Kipoer-oorlog, en dat was nog een conventionele oorlog, dit is burgers afschieten a la Bataclan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |