Daar had dat naakte dode Israëlische meisje met erop dansende haatbaarden eventjes niets aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch die iron dome die alles tegenhield?
Ja zal wel weer hetzelfde slachtoffer riedeltje worden als gebruikelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje en dan breekt de pleuris uit in Gaza zelf. Dan gaat men weer janken over hoe onrechtvaardig Israël nu weer reageert.
bij ons blijft alles goed dus laat de wereld maar vergaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van Foqueville. Als wereld ten onder gaat kun je nog lekker posten over churros in de efteling, de paddenstoelen die in je gras groeien, je portie kibbeling met de verkeerde saus, je nieuwe neuspiercing, je halve porschevelg, je industrieterreinwandeling, je krezanten van Ikea..
Daarom zit ie op fok. Zijn we toch een beetje goedquote:
oh heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:41 schreef Karzai het volgende:
ze staan er al een tijdje hoor @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zijn dat niet van die toiletten waar je sowieso al eerst 35 euro in moet gooien om überhaupt naar binnen te mogen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond die toiletten op Amsterdam cs vorige week nog best netjes hoor. Die in de primark daarentegen...
De toiletten in de primark zullen wel door kindjes in Pakistan zijn gemaaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond die toiletten op Amsterdam cs vorige week nog best netjes hoor. Die in de primark daarentegen...
Tot je energierekening 2000 euro per maand kost, dan worden we wel wakker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons blijft alles goed dus laat de wereld maar vergaan
Het gros van de mensen dat daar koopt is nauwelijks hoger ontwikkeld dan een primaat en schijt waar het staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:42 schreef CherryLips het volgende:
70 cent geloof ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die toiletten waar je sowieso al eerst 35 euro in moet gooien om überhaupt naar binnen te mogen?
Ah, ja. Ik heb nu in de bios al 10000x de macdonalds ad gezien waarbij ze alle McD product placement in films en series van de afgelopen 40 jaar voorbij laten komen, alsof ik daar sentimenteel over moet zijn. En inderdaad een stukje uit het nieuwe Loki seizoen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ad op website van macdonalds: Loki saus. Man man man
3 stappen heen en 3 stappen terug naar de keuken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon heeft vannacht zes stappen gezet.
Is wel zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gros van de mensen dat daar koopt is nauwelijks hoger ontwikkeld dan een primaat en schijt waaar het staat.
/uitstralingmodus
Volgens mij had er iemand een tampon laten vallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De toiletten in de primark zullen wel door kindjes in Pakistan zijn gemaakt
Jij bent allang zelfvoorzienendquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je energierekening 2000 euro per maand kost, dan worden we wel wakker.
Ah, een puber in pakistan danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had er iemand een tampon laten vallen.
Ik lig bij m'n ouders op zolder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stappen heen en 3 stappen terug naar de keuken?
Aankomende nacht staat er een oude vrouw zonder mond aan je bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon heeft vannacht zes stappen gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |