Jezus christusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze had eerst dus het slot veranderd. En toen daarna heeft ze mij meerdere malen gevraagd of ik een sleutel van het nieuwe slot had gepakt want ze was er een kwijt. Dus ik zeg dat ik dat niet heb gedaan maar dan blijft ze het vragen en dan zegt ze ook dingen ja maar hoe kan dat dat dan dat er 1 weg is.
Waarop ik dan maar weer mijn spullen pak en boos weg ga
zo ging het met alles en je ziet gewoon aan haar gezicht dat ze je gewoon oprecht niet geloofd als je zegt dat jij het niet bent geweest. Dus mentaal zit er echt iets niet goed.quote:
Goed plan. even naar de toko voor bonitovlokkenquote:
Dat is je Nubische kantje, die waren vroeger ook al zo blij met gekleurde spiegeltjes en kraaltjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
waarom heb ik toch zo'n aantrekkingskracht tot gekleurde ledlampjes
ohh ik ben gewoon de 3e generatie dus moderner?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is je Nubische kantje, die waren vroeger ook al zo blij met gekleurde spiegeltjes en kraaltjes
soort zoekt soort is nu niet van toepassing neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat zit er nu eenmaal in, gneetisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ik ben gewoon de 3e generatie dus moderner?
Wel een logische verklaring USquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zit er nu eenmaal in, gneetisch.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis, tot uw gracieuze dienst.
Omdat mooie kleurtjes?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Zondequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
al die mensen met balkons hier zie ik er eigenlijk nooit op zitten
Bij mij zit ook nooit iemand op de balkons. Nu heeft hier iedereen ook een tuin, maar tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
al die mensen met balkons hier zie ik er eigenlijk nooit op zitten
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmiddag nieuwe chip met hopelijk een bugfixoh dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |