die hebben veel fried chicken dingenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef Karzai het volgende:
zag dat er een koreaan vlakbij zit hier, denk dat ik daar vanavond iets ga halen, nog nooit gehad
Dat was helemaal mooi.. ze hingen een rood/wit lint op bij het poortje nadat ik er doorgeen was want jij moest je half uitkleden en ik werd op drugs gecontroleerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij valt het over het algemeen ook wel mee hoor. Maar in RIga hadden ze er zin in vorige week.
zij zou ook kijken dus gevraagd of zij iets heeft gevondenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Douw er gewoon een kale boterham in.
Ik was er gauw klaar mee hoor. Geen smaak maar ondertussen is NIKS goed genoeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben veel fried chicken dingen
Oh dat heb ik verder niet meegekregen. Maar het was nogal uitsloverig allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was helemaal mooi.. ze hingen een rood/wit lint op bij het poortje nadat ik er doorgeen was want jij moest je half uitkleden en ik werd op drugs gecontroleerdDat ging wel even duren dachten ze
Mja, die plaat in mijn buik is van kunststof en zo'n 10x10cm, dat valt wat meer op als 'afwijkend object'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
Mijn plaatje in m'n hand ging het ook niet op af
quote:
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, die plaat in mijn buik is van kunststof en zo'n 10x10cm, dat valt wat meer op als 'afwijkend object'
Waarom heb je een plaat in je hand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaat
als dat echt zo was dan bestond er een florerende handel in vuurwapens van chirurgisch staal natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. De plaat in m'n hand is chirurgisch staal dus dat zal wel iets zijn waarop het niet af gaat
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik van de week ternauwernood aan ontsnapt, heerlijk Italiaans gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |