Ik laat tegenwoordig pakketjes liever gewoon bij een pakketpunt afleveren, hoef ik niet de halve dag op de bezorger te zitten wachtenquote:
Ik had een rijmpje verwacht dus het was een verrassende teleurstelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hocus pocus pilatus pas, tovert een varkentje uit de hoge hoed
Mag ik misschien gewoon een keer aan mijn ontbijt beginnen anders ja? Fijnquote:
Ik zag het van de week bij het station ookquote:
Ja gewoon doen. Moet je trouwens niet al in een vliegtuig zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik misschien gewoon een keer aan mijn ontbijt beginnen anders ja? Fijn
Nee dat is in april pas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon doen. Moet je trouwens niet al in een vliegtuig zitten?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hiero.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel plezier alvastquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
Oh dacht dat je met het vliegtuig naar Schotland gingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
Fles laten staan en zelf aan de slag, zelf schoonmaken en orde op zaken stellen kan heel louterend en verhelderend voor de geest zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Karzai het volgende:
misschien toch maar eens nadenken over een schoonmaker/ster voor hier in huis
Ja maar het moet elke week.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles laten staan en zelf aan de slag, zelf schoonmaken en orde op zaken stellen kan heel louterend en verhelderend voor de geest zijn.
Kunt best elke week een keer de fles laten staan hoorquote:
Lekker ontspannen zittenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Totale bezetting van de Gazastrook, denk ik? Dan gaan er veel mensen sterven. Israël heeft nu ook een totaal idiote regering natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Israël terug gaat slaan dit weekend
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Karzai het volgende:
misschien toch maar eens nadenken over een schoonmaker/ster voor hier in huis
Ik las zus ipv huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve huis zit nu onder het stof.
Die hebben vaak een donkere harige wrat op hun neus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doen
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.quote:
ja ze kunnen ook geen kant opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Totale bezetting van de Gazastrook, denk ik? Dan gaan er veel mensen sterven. Israël heeft nu ook een totaal idiote regering natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |