Kriebelt lekker in je navel bij het pijpen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben vaak een donkere harige wrat op hun neus.
was niet goedkoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak een mooie Bulgaarse, misschien kan die nog wel meer voor je doen
samequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve huis zit nu onder het stof.
Waar kan ik me abonneren op de docu/live stream?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog met elvi naar Edinburgh.
VOCHTIG POESJEquote:
Waarom zou je moeten uitkledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.
Vliegen is eigenlijk maar kut ook.
Ik zwaai even als je door Maassluis rijdt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
die is vredelevend. Wij geven niet om een of andere geboorteplaatsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je vliegend spaghettimonster.
Gelukkig maarquote:
Wist niet dat Londen aan de zee lagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
RUSTAAAAAGH jongons. Eind van de middag trein naar Hoek van Holland, boot naar londen, morgenavond de slaaptrein naar Schotland. Niks vliegtuig.
nou goed ze hebben toch verder ook geen toekomstquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel het einde van het Gaza strookje.
Als de pastavelden in gevaar zijn, zijn jullie ook niet vredelievend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is vredelevend. Wij geven niet om een of andere geboorteplaats
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Als de pastavelden in gevaar zijn, zijn jullie ook niet vredelievend.
Ik denk dat zelfs de meest linkse yoga lerares met vies spinnenhaar uit Amsterdam nu haar steun aan Hamas opzegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed ze hebben toch verder ook geen toekomst
de berenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen uit eten met stiefmonster in rotterdam maar weet niet waar
Omdat metaaldingetjes blijven afgaan, ook als ik schoenen en riem en zo al af heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Waarom zou je moeten uitkleden![]()
Dat is mij nog nooit gebeurd met vliegen
Vind dat altijd wel meevallen eigenlijk. Snapte alleen niet waarom er dit keer nog een volledige security check was bij de overstap op CDG. Het is nou niet dat je in het vliegtuig van allerlei verboden middelen kunt verzamelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN geen gezeik met wachten, security, uitkleden, sidderen en beven waar ze deze keer weer kriebel aan hebben. En dan nog knokken of je tas wel mee mag.
Vliegen is eigenlijk maar kut ook.
Wat komt stiefmonster doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen uit eten met stiefmonster in rotterdam maar weet niet waar
geen ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de meest linkse yoga lerares met vies spinnenhaar uit Amsterdam nu haar steun aan Hamas opzegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |