Oehhh nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Volgens @AirwiN zijn ze lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe deze smaakt, dus durf er niet gelijk tig doosjes van te bestellen
Cutequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens @:AirwiN zijn ze lekker
@:AirwiN wat voor textuur heeft de munt?
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Ja precies. Is het harde munt of een crème. Dit is zeer relevante informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint is
Hmmmz..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Fijne reisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Eén van mijn buren lijkt te gaan verhuizen. Dat vind ik behoorlijk eng
Hier in de vleugel wonen bijna uitsluitend vriendelijke mensen van wie je echt totaal geen last hebt, terwijl er in de andere vleugel heel veel gezeik is. Even duimen
Kak, je hebt me doorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.
Teveel risico dat ik informatie mis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoor
Om een één of andere reden zit ik zo goed als nooit in de steekproef.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kruidnoten bij de Jumbo gehaald. In totaal drie producten, zat ik in de steekproef.
Misschien heb je wel gelukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het huis nog niet op de verhuursite staan, dus misschien is het gewoon een verbouwing oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |