Zo'n melding had ik gisteren ook toen ik de PS-controller bestelde. Bestelde dat ding rond 11.30 en kreeg gelijk bericht van PostNL dat ze helaas niet was gelukt het pakket tussen 09.00-12.00 uur te leverenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rabbids binnen.![]()
Met een mooie 'sorry, het is niet gelukt om 'm vandaag te bezorgen' gisteravond. Ja, ehhh... ik had 'm niet dezelfde dag in huis verwacht met brievenbuspost hoor.
Stipt om 2 uur ookquote:
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienquote:
Allemaal 66+ ers dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Ik was veruit de jongste daar. Als in, de rest was ruim 2x mijn leeftijd![]()
Nu nog nergens last van
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Nu nog nergens last van
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal 66+ ers dus
Had ik vorig jaar ook bij de griepprik. Ook allemaal grijze kapsels...
Jup, de wachtruimte had een vrij hoog ons kent ons gehalte ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienDenk dat ik die voor het laatst op videoband van de videotheek heb gezien
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
Tegen de meneer voor mij (mijn vaders leeftijd): ja daar is de trap
Tegen mij: hier is de lift
???
Maar bij het prikken leken ze ook wat voorzichtiger te doen bij mij?
Zullen wel gedacht hebben die is veel jonger dus die zal wel niet gezond zijn
Klopte ook wel natuurlijk, ben ook met de lift gegaan
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
???
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Van Ess hebben we er maar één. Van bejaarden best een boel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Mooie symboliekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
???
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).
Ja ik vermoed dat ze dat dachten iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand is
man man manquote:Een hoge adviseur van de Iraanse leider Ali Khamenei heeft de Palestijnen gefeliciteerd met de aanval tegen Israël die zaterdag is ingezet
hopelijk blijft dat zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Nu nog nergens last van
Oh shit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekeken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet wat dat betekent he? je wordt geacht voor nageslacht te zorgen zodra je beter bent
mja, helaas wel.. en helaas niet onverwacht ook die felicitatie eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die is ook batshit crazy die haatbaard
Ja zeker die 80's en 90's films zijn dan altijd genieten, vaak vol met slechte misplaatste grapjes die tegenwoordig gelijk de hashtag #ophef zouden krijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit.Ja, leuk is dat. In de categorie leuke films waarvan je soms bijna vergeet dat ze bestonden totdat je er weer over struikelt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*LALALALALA IK HOOR HET NIET* [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bonen eten en op een kruk gaan staan.
En tijdens de hulp voor de aardbevingen in Turkije en Syrië even wat spul die kant op gesmokkeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij hebben de boel waarschijnlijk gefinancierd
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor nu een man heel hard schreeuwend wegrennen
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirkquote:
Zullen we een dutje gaan doenquote:
Lekker kroelen?quote:
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirk![]()
Maar het is nu de F1 sprint shootoutquote:
Beide?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?
Jij mag er ook wel bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Wordt dat niet een beetje te drukquote:
max gaat wel winnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Lindt chocolade in de bonus bij de Appie dus ik zit weer lekker aan dr chocola met mint.
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beide?
Gedoe en drukte daar en aangezien mijn zenuwstelsel en immuunsysteem nou niet echt fantastisch werken op het moment ook wel de prik zelf.
Wat daarachter gebeurt is interessanter.quote:
Bij de progoedkoop hebben ze nu ditquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze nu dithttps://antiduur.nl/product/excelcium-choco-sticks-munt-100-gram/
Wat voor ringquote:
Oeh, die zijn ook lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze nu dithttps://antiduur.nl/product/excelcium-choco-sticks-munt-100-gram/
Pics?quote:
Ja ik weet niet hoe deze smaakt, dus durf er niet gelijk tig doosjes van te bestellenquote:
Oehhh nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Volgens @AirwiN zijn ze lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe deze smaakt, dus durf er niet gelijk tig doosjes van te bestellen
Cutequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had hem te groot besteld , nu de juiste maat
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens @:AirwiN zijn ze lekker
@:AirwiN wat voor textuur heeft de munt?
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Lang geleden dat ik ze op heb. Ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond.
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vergeet je dit soort belangrijke informatie
Ja precies. Is het harde munt of een crème. Dit is zeer relevante informatiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt he, we moeten wel weten of het van die smeuïge mint is zoals in de PFEFFERMINZ en after eight of dat het van die meh mint is
Hmmmz..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat ik jullie nog niet kende en er dus geen uitwisseling plaatsvond over de smaak en de beleving van verschillende chocola met munt producten.
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Fijne reisquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, in de trein. Een lekker rustige Koploper naar Amersfoort. Daar overstappen naar Rotterdam Alexander en dan de metro naar Hoek van Holland. Eerst maar eens die boot op dus.
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Eén van mijn buren lijkt te gaan verhuizen. Dat vind ik behoorlijk eng
Hier in de vleugel wonen bijna uitsluitend vriendelijke mensen van wie je echt totaal geen last hebt, terwijl er in de andere vleugel heel veel gezeik is. Even duimen
Kak, je hebt me doorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben eruit! Jij woont in een vliegtuig.
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een FOK!olade mint groepsapp om ervaringen en aanbiedingen uit te wisselen.
Teveel risico dat ik informatie mis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mogen we ook hier gewoon openbaar bespreken hoor
Om een één of andere reden zit ik zo goed als nooit in de steekproef.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kruidnoten bij de Jumbo gehaald. In totaal drie producten, zat ik in de steekproef.
Misschien heb je wel gelukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het huis nog niet op de verhuursite staan, dus misschien is het gewoon een verbouwing oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |