En tijdens de hulp voor de aardbevingen in Turkije en Syrië even wat spul die kant op gesmokkeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij hebben de boel waarschijnlijk gefinancierd
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor nu een man heel hard schreeuwend wegrennen
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirkquote:
Zullen we een dutje gaan doenquote:
Lekker kroelen?quote:
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirk![]()
Maar het is nu de F1 sprint shootoutquote:
Beide?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor de prik zelf of de rompslomp er omheen?
Jij mag er ook wel bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Wordt dat niet een beetje te drukquote:
max gaat wel winnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is nu de F1 sprint shootout
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Lindt chocolade in de bonus bij de Appie dus ik zit weer lekker aan dr chocola met mint.
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beide?
Gedoe en drukte daar en aangezien mijn zenuwstelsel en immuunsysteem nou niet echt fantastisch werken op het moment ook wel de prik zelf.
Wat daarachter gebeurt is interessanter.quote:
Bij de progoedkoop hebben ze nu ditquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach jaa begrijpelijk. Nou. Het ene is voorbij en nu even duimen dat het andere ook goed gaat.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de progoedkoop hebben ze nu dithttps://antiduur.nl/product/excelcium-choco-sticks-munt-100-gram/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |