man man manquote:Een hoge adviseur van de Iraanse leider Ali Khamenei heeft de Palestijnen gefeliciteerd met de aanval tegen Israėl die zaterdag is ingezet
hopelijk blijft dat zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Ik was veruit de jongste daar. Als in, de rest was ruim 2x mijn leeftijd![]()
Nu nog nergens last van
Oh shit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekeken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet wat dat betekent he? je wordt geacht voor nageslacht te zorgen zodra je beter bent
mja, helaas wel.. en helaas niet onverwacht ook die felicitatie eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die is ook batshit crazy die haatbaard
Ja zeker die 80's en 90's films zijn dan altijd genieten, vaak vol met slechte misplaatste grapjes die tegenwoordig gelijk de hashtag #ophef zouden krijgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit.Ja, leuk is dat. In de categorie leuke films waarvan je soms bijna vergeet dat ze bestonden totdat je er weer over struikelt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*LALALALALA IK HOOR HET NIET* [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bonen eten en op een kruk gaan staan.
En tijdens de hulp voor de aardbevingen in Turkije en Syriė even wat spul die kant op gesmokkeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij hebben de boel waarschijnlijk gefinancierd
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor nu een man heel hard schreeuwend wegrennen
nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Met wat googlen en zelf pielen is het alsnog gelukt met uBlock.
Zat blijkbaar toch een beetje in spanning voor die pirkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |