Zo'n melding had ik gisteren ook toen ik de PS-controller bestelde. Bestelde dat ding rond 11.30 en kreeg gelijk bericht van PostNL dat ze helaas niet was gelukt het pakket tussen 09.00-12.00 uur te leverenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Rabbids binnen.![]()
Met een mooie 'sorry, het is niet gelukt om 'm vandaag te bezorgen' gisteravond. Ja, ehhh... ik had 'm niet dezelfde dag in huis verwacht met brievenbuspost hoor.
Stipt om 2 uur ookquote:
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienquote:
Allemaal 66+ ers dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Ik was veruit de jongste daar. Als in, de rest was ruim 2x mijn leeftijd![]()
Nu nog nergens last van
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef essnhills het volgende:
Nou ben weer thuis hoor.
Ik was veruit de jongste daar. Als in, de rest was ruim 2x mijn leeftijd![]()
Nu nog nergens last van
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal 66+ ers dus
Had ik vorig jaar ook bij de griepprik. Ook allemaal grijze kapsels...
Jup, de wachtruimte had een vrij hoog ons kent ons gehalte ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De paar keer in het begin dat ik ook in aanmerking kwam voor een speciale sneuneuzenronde was het ook net de bejaardensoos idd. Dat wachten na de prik was ook wel hun natuurlijke omgeving. Een batterij kwebbelende bejaarden op klapstoeltjes.
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt al serieus lang niet meer gezienDenk dat ik die voor het laatst op videoband van de videotheek heb gezien
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
Tegen de meneer voor mij (mijn vaders leeftijd): ja daar is de trap
Tegen mij: hier is de lift
???
Maar bij het prikken leken ze ook wat voorzichtiger te doen bij mij?
Zullen wel gedacht hebben die is veel jonger dus die zal wel niet gezond zijn
Klopte ook wel natuurlijk, ben ook met de lift gegaan
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
Het was op de 2e verdieping en beneden stond iemand om iedereen naar de juiste verdieping te sturen
???
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Van Ess hebben we er maar één. Van bejaarden best een boel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh die is jong, daar moeten we voorzichtig mee zijn; Die oudjes kunnen we wel verliezen"
Mooie symboliekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zit in de lift dus. Goed nieuws. Whehe.
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef essnhills het volgende:
???
Ik kijk in het vliegtuig altijd graag oude films die ik lang niet heb gezien, afgelopen vlucht Trading Places gekekenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja lachen hé. Vind het geweldig dat ze tussendoor gewoon een hoop oude dingen draaien. Vaak ook met een lopend thema. Een maand lang films van dezelfde Nederlandse cameraman bijvoorbeeld (waar deze ook onder valt, Robby Müller).
Ja ik vermoed dat ze dat dachten iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die oudjes komen alleen maar het prikje halen omdat het moet, zo'n jong bloempje komt daar alleen als er iets anders aan de hand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |