Leds moet je stroomgestuurd aandrijven ipv spanningsgestuurd en niet iedere chinese budgetmeuk doet dat even goed. Worden ze te warm en gaan ze ineens veel sneller stuk, of de driver sterft door electronica die ondergespect is.quote:
Ik had 1 keer een positieve zelftest. Je hoefde toen niet meer naar de GGD, maar toch werk gebeld en 2 dagen thuis in Quarantaine geweest. Boodschappen en zo door de woonbegeleiding laten doen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:55 schreef Karzai het volgende:
2 keer geprikt, ik heb geen corona gehad, wel natuurlijk bij elke snotneus laten testen, kreeg je weer een paar dagen vrij van je werk
Ik ben 2x naar zo'n teststraat geweest, toen negatief. Vorig jaar kon dat niet meer en was het idd zelftest. En die sprong meteen al op positief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had 1 keer een positieve zelftest. Je hoefde toen niet meer naar de GGD, maar toch werk gebeld en 2 dagen thuis in Quarantaine geweest. Boodschappen en zo door de woonbegeleiding laten doen...
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een barbaarse apen die Palestijnen, hups nuken die hap, even de Aarde wat mooier maken.
Er zitten slechts negen maaltijden tussen een mooi sociaal mens en een ongeïnteresseerd monster, de kunst van het beschaafde leven is die negen maaltijden nog tegoed houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geleden
En dan heeft Los ook nog eens een ban in NWS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een barbaarse apen die Palestijnen, hups nuken die hap, even de Aarde wat mooier maken.
Ik snap zowel de houding van Palastijnen en Israël wel. Ideeën daar zijn niet verenigbaar ben ik bang, zou me verbazen dat ze daar ooit zonder geweld gaan uitkomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ver van mijn bed show, tis daar al onrustig sinds de egyptenaren 3000 jaar geleden
Echt misselijkmakend dit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk ook gestoord dat mensen elkaar zo kunnen haten
oh nice Karzaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Tis bezorgd, erg snel gistermiddag besteld
[ afbeelding ]
@:ama
Isreal beter naar texas plaatsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap zowel de houding van Palastijnen en Israël wel. Ideeën daar zijn niet verenigbaar ben ik bang, zou me verbazen dat ze daar ooit zonder geweld gaan uitkomen
bluetooth dus voor laptop en telefoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice Karzaivoor thuis of ook voor buiten?
ja maar ook voor als je onderweg bent of hou je daar niet van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
bluetooth dus voor laptop en telefoon
voornamelijk voor de laptop of op vakantiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook voor als je onderweg bent of hou je daar niet van?
Ok ok ik zal al ophouden maar bah bah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*googelt verder naar ledlampjes
vind ik gevaarlijk op de fietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar misschien onderweg naar werk ofzo
ik heb onderweg altijd mijn koptelefoon op
man man manquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ok ik zal al ophouden maar bah bah.
Hoog tijd dat iedereen die ooit met zo'n imbeciel Palestijns kutvlaggetje heeft staan zwaaien zichzelf kapot gaat schamen, niets rechtvaardigt dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |