SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Je hebt er geen last van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:48 schreef essnhills het volgende: [..] Uhmmm, 5e in totaal denk ik? 2e sinds ik ziek ben
![]()
Dat is je loon voor het tuinierenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Net het onkruid uit de tuin gehaald. En ja hoor: fiddy cents gevonden. Gewoon in mijn eigen tuin
tering voor een china product wel duurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:46 schreef bitterbal het volgende: [..] https://eu.govee.com/coll(...)e-led-strip-light-m1
![]()
ja maar mooie ledjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tering voor een china product wel duur
ja ben ik een keer geweest. Echte tegenvaller. Bal was niet lekker en ze zijn er ook niet vriendelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik kan het niet laten, maarreh, @:bitterbal:
https://www.deballentent.nl/menukaart/
Ik 3x, tenzij er een mega variant komt vind ik het wel best, griep vaccinatie doe ik ook niet aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
ik ben 1 of 2x geprikt, ik weet het niet eens meer
Ben er nooit geweest. Maar moest altijd wel lachen om de, in dit geval relevante, naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik een keer geweest. Echte tegenvaller. Bal was niet lekker en ze zijn er ook niet vriendelijk
Nee, bij de vorige pirken alleen een beetje zere arm voor 1 of 2 dagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:50 schreef Koen66 het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je hebt er geen last van?
Ja wel bekende zaakquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Maar moest altijd wel lachen om de, in dit geval relevante, naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |