SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
i did not know thatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is echt iets nederlands die kaas.
Ik ging nog terug om dat te checken inderdaad, dat heb ik wel vaker gehad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
secret mod powers
het was ook niet eens dat het dezelfde seconde is. dan gebeurt dat nog wel eens
Onderkoffer mod genotquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh, hoezo kon ik post 302 plaatsen?Er zijn er toch maar 301 normaal?
Nou, welquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
secret mod powers
het was ook niet eens dat het dezelfde seconde is. dan gebeurt dat nog wel eens
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik in dat vliegtuig opgelopen johCovid+
ah dat zou kunnen. dat had ik niet gechecktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel300 en 301 dan.
Nota bene opeenvolgende postnummers. Zat echt niets tussen. Dan gaat ie niet op slot.
ga je spelletjes kopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:20 schreef Karzai het volgende:
https://nl.webuy.com/site/storeDetail/?branchId=14005
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik deed dat vroegah best regelmatig, door het slotje heen posten als niet-mod
Vandaar de infameuze onderkoffer modpaint @:Bomenverzameling @:Koen66
Aaaah, vandaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel300 en 301 dan.
Nota bene opeenvolgende postnummers. Zat echt niets tussen. Dan gaat ie niet op slot.
Is lekker jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik vind dit eigenlijk wel echt lekker hoorGisteravond al geen werk meer, en morgen pas de hort op. Even zo'n afschakeldagje ertussenin
nee ik koop ze bij de kringloop, stuk goedkoper, maar daar hebben ze niet zo'n groot aanbodquote:
Dag voor de vakantie vind ik niet zo erg om nog te werken, zou liever een paar dagen na terugkomst nog vrij willen hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is lekker jaIk ga dat voor m'n volgende vakantie ook doen. En kom op donderdag terug dus daarna ook nog 3 dagen vrij.
ja die uitzakdagjes achteraf doe ik al jaren idd. Zondagmiddag kom ik terug en dan ga ik woensdag pas weer aan het werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is lekker jaIk ga dat voor m'n volgende vakantie ook doen. En kom op donderdag terug dus daarna ook nog 3 dagen vrij.
Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dag voor de vakantie vind ik niet zo erg om nog te werken, zou liever een paar dagen na terugkomst nog vrij willen hebben
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.
is wel verstandig ja heb ik ook zo gedaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die uitzakdagjes achteraf doe ik al jaren idd. Zondagmiddag kom ik terug en dan ga ik woensdag pas weer aan het werk![]()
Meteen een lekker kort weekje om te beginnen
Zou eigenlijk gewoon een regeling voor moeten bestaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomt
Oud-collega bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.quote:
ahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-college bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.
Doet je speaker het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Karzai het volgende:
okay ook maar een koptelefoon kopen, hoeven de buren niet mee te genieten en krijg ik geen politie aan de deur
waarschijnlijk ook beter geluid
Heb iets gemist denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Karzai het volgende:
weer eens bij mijn tante geweest, even een beetje bijgepraat
vond het worstenbroodje tegenvallen, beetje droog, maar zag dat je er ook kaas, ketchup en uitjes op kon doen
tosties zagen er ook goed uit.
kaal worstenbroodje was 2,70, dan zou ik toch eerder voor een saucijzenbroodje van de vomar gaan die ernaast zit
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemquote:
Gewoon in stukjes snijden, dan kan er veel meer in zo'n tasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee even verdapperen en kijken of en hoe ik nog 5 overhemden in mijn tas ga persen. En er moet nog veel meer bij.
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemEn nu ik best wat warm spul mee wil naar Schotland: Kan gewoon allemaal
![]()
Sobersoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlaten
Ik ben wel een tassenkoper jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.
Gucci?quote:
Ik heb ook zo'n rugzak waarvan je denkt: holy fuck hoe heb je dat er allemaal ingekregen?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.quote:
Ik gebruik eigenlijk maar 2 tassen en 1 klein tasje op regelmatige basis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook voor iedere gelegenheid wel een tas
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat nu over deze: https://reismonkey.nl/products/mark-ryden-handbagage-rugzak
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exceptionquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.
Ik ga even noteren dat ik volgende maand echt een regenpak moet kopen. Bedankt dat ik door jou er ineens weer aan moet denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exception
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
ik heb een nieuwe cameratas gezien die ik wil, maar eigenlijk te duur vind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Die had ik wel al, van toen Ryanair nog op Cyprus vloog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.
En dat is hoe Elon Musk het serverpark van Twitter achter in een verhuiswagen donderdequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Stiekem heb ik mijn winterjas al aan. Maar vaak wel open hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
maar schijnt de zon?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik had een Mark ryden voor m'n laptop en alles wat ik mee wilde nemen. Heerlijke tas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik nooit weg ga maar anders had ik die tas van Flash ook wel willen hebben ja. Ik ga daar echt goed op.
Ik heb geen gelegenheden, dus dat scheelt weer een tas. Nou ja, ik heb een grote boodschappentas van de toko, die gebruik ik meestal voor toogoodtogo-reserveringenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier wel, maar ik zag niemand met een korte broek staan bij het schoolplein.quote:
quote:
Het is nu geen ochtendquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:09 schreef Ama het volgende:
En in de ochtend op de fiets is het sowieso nog best fris.
Niet?quote:
LA is wel lekker vroeg nuquote:
ja dat "flight approved" is hier in Europa nogal een rekbaar begripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net deze gevonden, bijna maximum handbagage afmetingen. Maar is currently unavailable![]()
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0BYCRS5HB
Weekend is altijd zo voorbij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
bloed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ohja, het is alweer vrijdag
Morgen prikken
Booster, is al 1200000000000 keer gezegdquote:
Hier ook een saai weekend, hoop ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Booster, is al 1200000000000 keer gezegd
Ik had net ook het idee dat ik hier als enige in korte broek over straat liepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Bosje weet allesquote:
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend wordenquote:
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend worden
success daarmee danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Ripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:49 schreef Ama het volgende:
Holy shit, I'm so high, I just high fived this holiness.
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja stoppen met die onzinbende als je niets te doen hebt en ga bejaarde konten wassen dan of zo, of als je daar vies van bent een kaartje met ze leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.
*kijkt angstig naar @DeZwabberquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Las net het verhaal van Hoan Ton-That, daaruit blijkt dat de wereld banger moet zijn voor nerds dan voor schatrijke oude WEF mannetjes.
@:ditismijnmening
Boks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar @:DeZwabber
Ohnee wacht, ik ben zelf ook een nerd
Wanneer is de volgende nerdmeet?quote:
Ik niet, ik ben een coole kwiwi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een paar weken?quote:
Hmmmquote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik mag dingetjes haken voor de bruiloften volgend jaar
Bloemen voor bij mijn broer
Shawl voor vriendin
15 jaar geleden heb ik bij een grote gemeente gewerkt. Daar kon je ook al iemand gewoon aanklikken en door de hele stad volgen op basis van gezichtsherkenning. Denk dat je er nu meteen allerlei shit bij kunt zoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Las net het verhaal van Hoan Ton-That, daaruit blijkt dat de wereld banger moet zijn voor nerds dan voor schatrijke oude WEF mannetjes.
@:ditismijnmening
Ja je krijgt echt alles te zien over iemand, toch inmiddels al wel bijna 100 keer gebruikt op jaarbasis in Nederland door Justitie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
15 jaar geleden heb ik bij een grote gemeente gewerkt. Daar kon je ook al iemand gewoon aanklikken en door de hele stad volgen op basis van gezichtsherkenning. Denk dat je er nu meteen allerlei shit bij kunt zoeken.
Dimmy is wel een soort van kameleon die haarzelf kan transformeren.
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je krijgt echt alles te zien over iemand, toch inmiddels al wel bijna 100 keer gebruikt op jaarbasis in Nederland door Justitie.
Nķg geavanceerder? Oh my.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.
Nog geavanceerder dan excel-files van sommige mensen op FOK!.
AI tussen de systemen en je kunt persoonlijk koopgedrag correleren aan een potentieel toekomstige moord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.
Een soort sjaal, maar dan net ff anders. Meer omslagdoek?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou overdrijf je wel een beetje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohhh nice, zie je nu ik een bril heb hoor ik er helemaal bijquote:
ik las gedroogdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh nice, zie je nu ik een bril heb hoor ik er helemaal bij
Daarvoor was ik maar een nepnerd. Ik werd gedoogd. Nu ben ik geaccepteerd
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.quote:
Krokettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.
Ja maar ik heb nu het zelfvertrouwen van een eckte nerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.
Net als zeggen dat je normaal bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.
Ik heb wel dorst jaquote:
Een normale nerdquote:
Does not computequote:
Het niet normale benadrukken van zichzelf is voor nerds extreem belangrijk terwijl het juist de meest doodnormale mensen zijn.quote:
Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het niet normale benadrukken van zichzelf is voor nerds extreem belangrijk terwijl het juist de meest doodnormale mensen zijn.
Ik ben doodnormaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?
Zegt ie niet gewoon dat ie eigenlijk doodnormaal is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?
Is dit een reverse psychology ding?quote:
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een reverse psychology ding?
Ingewikkeld maar hoor dit
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zegt ie niet gewoon dat ie eigenlijk doodnormaal is?
Ohhh is dat hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.
Ik ontken gewoon dat ik een nerd benquote:
Het zou een schilder kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.
Dat komt nog welquote:
Misschien kan US wel goed zingen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo eentje met verf dan he, niet zo'n inteeltpalinghandelaar uit Volendam
Ongetwijfeld de beste zanger uit het dorp, misschien wel van de wereldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan US wel goed zingen?
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus ja
Yes ben nog geen echte nerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
kennen elk karakter van Star Wars bij naam
Ik herken me niet in alles maar okéquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.
Hmm, herken mezelf hier maar matig inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.
Jij bent geen nerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, herken mezelf hier maar matig in
Nou en ik ben veel meer nerd dan uit dat lijstje zou volgen. US praat dus gewoon weer eens poep. Maar ja what else is newquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, herken mezelf hier maar matig in
Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijvingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en ik ben veel meer nerd dan uit dat lijstje zou volgen. US praat dus gewoon weer eens poep. Maar ja what else is new
Met mayoquote:
Ja dat lijkt me vrij evident.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijving
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociëteit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Weer al iets waar ik niet bij hoor
Nee denk dat je eerder tegen een muur aanloopt ipv erover valtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk dat Biden die muur gaat uitbouwen en er nu niemand over valt @:haags
Wat is er mis met jouquote:
Het zijn allemaal freaks, maar slechts te verlegen om het te laten merken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus ja
Wil je een lijstjequote:
Mayoquote:
Ik ook niet.quote:
Wil je de Excel lijst of de powerpoint?quote:
Oooooh ja, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociëteit?
Dat is mijn tekstquote:
Dud0r heeft een powerpoint?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je er een draaitabel van maken
Heb niet zoveel tijd om dat allemaal te lezenquote:
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgavequote:
Zelfs nog trager dan een vermoeide zieke vrouw, je takelt afquote:
Wil je in zijn broekje ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Gezellig samen in de TBSquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooooh ja, wat een opluchting
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgave
Hmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan je die gave ook gebruiken om te voorspellen wanneer ik een booster moet kopen voor goede pulls?
Hypocriet teringzooitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk dat Biden die muur gaat uitbouwen en er nu niemand over valt @:haags
Ik ben de hond ondertussen aan het uitlatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs nog trager dan een vermoeide zieke vrouw, je takelt af
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Zal ik dat ook doen als ik m'n controller ga halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik ga morgen een booster halen?
Mooie samenvattingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Nou, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een kopje thee voor mij en voor jou ijskoude melk met broodballetjes!
100 miljoen miljard euroquote:
Als je dit als geluksmomentje hebt kun je zowat iedere dag gelukkig zijn, dit is de werkelijke kunst en zin van leven beste mensen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een kopje thee voor mij en voor jou ijskoude melk met broodballetjes!
ja leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee denk dat je eerder tegen een muur aanloopt ipv erover valt
Af en toe een beetje dobberen ter vervolmaking van het levensgeluk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit als geluksmomentje hebt kun je zowat iedere dag gelukkig zijn, dit is de werkelijke kunst en zin van leven beste mensen.
Het was een prima @Haags grapquote:
Hoorntje Malaga-ijs en een gebakje in de handen boven water.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een beetje dobberen ter vervolmaking van het levensgeluk.
Prinses dimmyquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van Kate Middleton
Wat een elegante vrouw is dat toch
Vraag of ze een Doctor Who booster hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik ga morgen een booster halen?
Heb ik allemaal maar geen geldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:18 schreef UitStraling het volgende:
En om van heel veel geld gelukkig te kunnen worden heb je een ijzersterke ruggengraat, benen van titanium, wat boerenverstand en vooral heel veel mensenkennis nodig.
Mhh, weer eens met buurtgenoot praten, maar die ligt nu zelf in het ziekenhuis. Nee, ik heb hem er niet in geslagen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
32 euro. Eigenlijk goedkoper dan een covid booster.
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanaf de 13e pas als het goed isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag of ze een Doctor Who booster hebben.
[ [url=https://prosteps.cloudimg.io/v7/https://tilroy.s3.eu-west(...)&func=fit]afbeelding[/url] ]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
32 euro. Eigenlijk goedkoper dan een covid booster.
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent meer van de Kate Upton ipv Middleton?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?![]()
[..]
Vanaf de 13e pas als het goed is
[..]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcm
Ah, ik heb niet veel idee wat een normale prijs is voor die dingen tegenwoordig, ik pakte het eerste resultaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?![]()
[..]
Vanaf de 13e pas als het goed is
[..]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcm
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.
Kan Kate Middleton ook Nederlands spreken?quote:
Kate kan bijna alles.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan Kate Middleton ook Nederlands spreken?
Klaas ook alquote:
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet veel idee wat een normale prijs is voor die dingen tegenwoordig, ik pakte het eerste resultaat.
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.
1. biertjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even drie kwartier op de bank gelegen.
Nu is het min of meer weer voor een biertje buiten
Ja misschien wel veiliger idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
Je kan beter een draft booster halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
Nou ja, als beginner is er denk ik al geen doorkomen meer aan. Ik heb eens gekeken naar de app die je dan de regels zou moeten leren, maar die krijgt zoveel 1* dat het duidelijk is dat dat een cashgrab is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
En nu?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. biertjes
2. zemelmuziekjes
3. wiewelen over vrouwtjes.
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorcana is amper te krijgen. Plus het is Disney dus het is niet goedkoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pokémon kost geen drol. Competitieve decks zitten tussen de 60 en 100 euro.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
Je kan het altijd lerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
i
[..]
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet van
Book value in VG (Very Good - 8 op de schaal van 1 tot 70) is 80 Dollar. Heb deze voor 46 dollar op kunnen pikken en ik denk dat deze minstens Fine 12 is. Dus ik ga hem insturen voor gradingquote:
zakje zand erbij, parasolletje erbij..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh toch maar geen balkonnetje.
Als ik terugkom echt even voor die terrasverwarmer kijken
Handje schelpen, opblaaspalmboomquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zakje zand erbij, parasolletje erbij..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:13 schreef Ama het volgende:
Is er eigenlijk al een tijd hoe laat die meet begint de 21ste? @:dud0r
Valt wel mee zolang je niet heel competitief gaat spelen en je rekening moet houden met layers.quote:
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ga je pm eens lezen![]()
Het staat er gewoon in
Oh niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?
* kwiwi pakt de popcorn er weer bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:33 schreef mschol het volgende:
hmmm.. ik vrees een springer bij de flat aan de overkant..
allerlei ambulance en nu politietruck met zwarte schermen
Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je in
Ik voeg alles bij elkaar.
Hetgeen wat het meest gekozen is komt op het arrangement.(kan niet per persoon invoeren)
Dat vreten we op en dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code![]()
Heb je al voor de meet in januari of februari de reservering gemaakt bij 't zusjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.
Nog niet. Zie dat ze ook in Deventer zitten, ik regel het zo wel evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al voor de meet in januari of februari de reservering gemaakt bij 't zusje
He wat dus je krijgt niet de 11 dingen die je bestelt maar alleen wat het meest gekozen is? Wat een kutformatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je in
Ik voeg alles bij elkaar.
Hetgeen wat het meest gekozen is komt op het arrangement.(kan niet per persoon invoeren)
Dat vreten we op en dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code
Lekker met een groep mensen een nietsvermoedend AYCE restaurant DDoSen met een moordend ordertempo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.
Ja ik dacht iedereen vult dat in en dan gooi ik dat door maar neuh het is maar 1 arrangement wat je kan maken er van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
He wat dus je krijgt niet de 11 dingen die je bestelt maar alleen wat het meest gekozen is? Wat een kutformat
(Kan jij niets aan doen, dankje voor het regelen)
Misschien moet je er 11 polls aan wijdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik dacht iedereen vult dat in en dan gooi ik dat door maar neuh het is maar 1 arrangement wat je kan maken er van.
Ik wil graag ranked choice voting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je er 11 polls aan wijden
mag niet van de wetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Vind het altijd zo erg dat er niet gewoon een humanere oplossing voor die mensen is dan springen.
You're entering a WORLD of PAINquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil graag ranked choice voting.
Ja dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mag niet van de wet
hoe radeloos mensen ook zijn, als je niet oud, bejaard en/of terminaal ziek bent mag je niet dood gaan
Oh ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het ook belachelijk, je hebt niet zelf ervoor gekozen om in het leven te komen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Maar goed, wie ben ik.
De Excelmachines gaan rook en vlammen uitbraken.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je er 11 polls aan wijden
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is Zwab z'n nieuwe ding blijkbaar, brandjes veroorzaken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Excelmachines gaan rook en vlammen uitbraken.
In die categorie, als je je eieren laat invriezen vanwege wat voor reden dan ook, heb je toestemming nodig om ze weer te gebruiken. Gaan ze kijken of je geschikt bent als ouder enzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:53 schreef mschol het volgende:
maar dat vind ik met wel meer dingen raar dat je daar niet gewoon zelf over mag beslissen zonder dat een tweede, derde en een vierde persoon z'n plasje over heeft gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |