Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dag voor de vakantie vind ik niet zo erg om nog te werken, zou liever een paar dagen na terugkomst nog vrij willen hebben
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.
is wel verstandig ja heb ik ook zo gedaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die uitzakdagjes achteraf doe ik al jaren idd. Zondagmiddag kom ik terug en dan ga ik woensdag pas weer aan het werk![]()
Meteen een lekker kort weekje om te beginnen
Zou eigenlijk gewoon een regeling voor moeten bestaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomt
Oud-collega bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.quote:
ahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-college bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.
Doet je speaker het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Karzai het volgende:
okay ook maar een koptelefoon kopen, hoeven de buren niet mee te genieten en krijg ik geen politie aan de deur
waarschijnlijk ook beter geluid
Heb iets gemist denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Karzai het volgende:
weer eens bij mijn tante geweest, even een beetje bijgepraat
vond het worstenbroodje tegenvallen, beetje droog, maar zag dat je er ook kaas, ketchup en uitjes op kon doen
tosties zagen er ook goed uit.
kaal worstenbroodje was 2,70, dan zou ik toch eerder voor een saucijzenbroodje van de vomar gaan die ernaast zit
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemquote:
Gewoon in stukjes snijden, dan kan er veel meer in zo'n tasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee even verdapperen en kijken of en hoe ik nog 5 overhemden in mijn tas ga persen. En er moet nog veel meer bij.
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemEn nu ik best wat warm spul mee wil naar Schotland: Kan gewoon allemaal
![]()
Sobersoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlaten
Ik ben wel een tassenkoper jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.
Gucci?quote:
Ik heb ook zo'n rugzak waarvan je denkt: holy fuck hoe heb je dat er allemaal ingekregen?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |