Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemEn nu ik best wat warm spul mee wil naar Schotland: Kan gewoon allemaal
![]()
Sobersoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlaten
Ik ben wel een tassenkoper jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.
Gucci?quote:
Ik heb ook zo'n rugzak waarvan je denkt: holy fuck hoe heb je dat er allemaal ingekregen?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.quote:
Ik gebruik eigenlijk maar 2 tassen en 1 klein tasje op regelmatige basis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook voor iedere gelegenheid wel een tas
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat nu over deze: https://reismonkey.nl/products/mark-ryden-handbagage-rugzak
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exceptionquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.
Ik ga even noteren dat ik volgende maand echt een regenpak moet kopen. Bedankt dat ik door jou er ineens weer aan moet denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exception
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
ik heb een nieuwe cameratas gezien die ik wil, maar eigenlijk te duur vind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |