Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het niet normale benadrukken van zichzelf is voor nerds extreem belangrijk terwijl het juist de meest doodnormale mensen zijn.
Ik ben doodnormaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?
Zegt ie niet gewoon dat ie eigenlijk doodnormaal is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jij ook een nerd bent?
Is dit een reverse psychology ding?quote:
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een reverse psychology ding?
Ingewikkeld maar hoor dit
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zegt ie niet gewoon dat ie eigenlijk doodnormaal is?
Ohhh is dat hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.
Ik ontken gewoon dat ik een nerd benquote:
Het zou een schilder kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je moet het zo zien: US valt in de categorie die het beste uit de verf komt in z'n uitspraken.
Dat komt nog welquote:
Misschien kan US wel goed zingen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo eentje met verf dan he, niet zo'n inteeltpalinghandelaar uit Volendam
Ongetwijfeld de beste zanger uit het dorp, misschien wel van de wereldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan US wel goed zingen?
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus ja
Yes ben nog geen echte nerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
kennen elk karakter van Star Wars bij naam
Ik herken me niet in alles maar okéquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.
Hmm, herken mezelf hier maar matig inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, gaan een beetje naar de film, verbazen zich over de groeisnelheid van schaamhaar, gamen wat af, zitten urenlang te frotten aan een nutteloos ding, schuifelen een beetje schichtig en bang voor de wereld over straat, kennen elk karakter van Star Wars bij naam, schrikken als ze een hand krijgen, haten de kapper, spelen wat met kinderspeelgoed in hun eentje en ze mijden supermarkten, verjaardagen en kroegen.
Jij bent geen nerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, herken mezelf hier maar matig in
Nou en ik ben veel meer nerd dan uit dat lijstje zou volgen. US praat dus gewoon weer eens poep. Maar ja what else is newquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, herken mezelf hier maar matig in
Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijvingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en ik ben veel meer nerd dan uit dat lijstje zou volgen. US praat dus gewoon weer eens poep. Maar ja what else is new
Met mayoquote:
Ja dat lijkt me vrij evident.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijving
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociëteit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Weer al iets waar ik niet bij hoor
Nee denk dat je eerder tegen een muur aanloopt ipv erover valtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk dat Biden die muur gaat uitbouwen en er nu niemand over valt @:haags
Wat is er mis met jouquote:
Het zijn allemaal freaks, maar slechts te verlegen om het te laten merken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus ja
Wil je een lijstjequote:
Mayoquote:
Ik ook niet.quote:
Wil je de Excel lijst of de powerpoint?quote:
Oooooh ja, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociëteit?
Dat is mijn tekstquote:
Dud0r heeft een powerpoint?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je er een draaitabel van maken
Heb niet zoveel tijd om dat allemaal te lezenquote:
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgavequote:
Zelfs nog trager dan een vermoeide zieke vrouw, je takelt afquote:
Wil je in zijn broekje ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Gezellig samen in de TBSquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooooh ja, wat een opluchting
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgave
Hmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan je die gave ook gebruiken om te voorspellen wanneer ik een booster moet kopen voor goede pulls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |