Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijvingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en ik ben veel meer nerd dan uit dat lijstje zou volgen. US praat dus gewoon weer eens poep. Maar ja what else is new
Met mayoquote:
Ja dat lijkt me vrij evident.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is er voor de nerd xl een afzonderlijke beschrijving
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociėteit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Weer al iets waar ik niet bij hoor
Nee denk dat je eerder tegen een muur aanloopt ipv erover valtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk dat Biden die muur gaat uitbouwen en er nu niemand over valt @:haags
Wat is er mis met jouquote:
Het zijn allemaal freaks, maar slechts te verlegen om het te laten merken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. En hij zegt dat nerds de doodnormaalste mensen zijn.. dus ja
Wil je een lijstjequote:
Mayoquote:
Ik ook niet.quote:
Wil je de Excel lijst of de powerpoint?quote:
Oooooh ja, wat een opluchtingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij horen toch gewoon bij de toffe bejaardensociėteit?
Dat is mijn tekstquote:
Dud0r heeft een powerpoint?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je er een draaitabel van maken
Heb niet zoveel tijd om dat allemaal te lezenquote:
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgavequote:
Zelfs nog trager dan een vermoeide zieke vrouw, je takelt afquote:
Wil je in zijn broekje ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Gezellig samen in de TBSquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooooh ja, wat een opluchting
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit hoort bij mijn voorspellende nerdgave
Hmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan je die gave ook gebruiken om te voorspellen wanneer ik een booster moet kopen voor goede pulls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |