Klaas ook alquote:
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet veel idee wat een normale prijs is voor die dingen tegenwoordig, ik pakte het eerste resultaat.
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.
1. biertjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even drie kwartier op de bank gelegen.
Nu is het min of meer weer voor een biertje buiten
Ja misschien wel veiliger idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
Je kan beter een draft booster halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
Nou ja, als beginner is er denk ik al geen doorkomen meer aan. Ik heb eens gekeken naar de app die je dan de regels zou moeten leren, maar die krijgt zoveel 1* dat het duidelijk is dat dat een cashgrab is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
En nu?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. biertjes
2. zemelmuziekjes
3. wiewelen over vrouwtjes.
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorcana is amper te krijgen. Plus het is Disney dus het is niet goedkoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pokémon kost geen drol. Competitieve decks zitten tussen de 60 en 100 euro.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
Je kan het altijd lerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
i
[..]
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet van
Book value in VG (Very Good - 8 op de schaal van 1 tot 70) is 80 Dollar. Heb deze voor 46 dollar op kunnen pikken en ik denk dat deze minstens Fine 12 is. Dus ik ga hem insturen voor gradingquote:
zakje zand erbij, parasolletje erbij..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh toch maar geen balkonnetje.
Als ik terugkom echt even voor die terrasverwarmer kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |