En nu?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. biertjes
2. zemelmuziekjes
3. wiewelen over vrouwtjes.
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
Lorcana is amper te krijgen. Plus het is Disney dus het is niet goedkoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je misschien beter met Lorcana beginnen. Dat is nog maar net uit.
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
Pokémon kost geen drol. Competitieve decks zitten tussen de 60 en 100 euro.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:55 schreef Pheno het volgende:
AL kijk ik nu wel naar tutorials over Pokemon TCG, maar ook daar denk ik dan weer: iedereen heeft al zoveel, dan kom je aan met je starters deck
Je kan het altijd lerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:01 schreef mschol het volgende:
i
[..]
ik weet dat ik er niet aan moet beginnen, snap dr geen reet van
Book value in VG (Very Good - 8 op de schaal van 1 tot 70) is 80 Dollar. Heb deze voor 46 dollar op kunnen pikken en ik denk dat deze minstens Fine 12 is. Dus ik ga hem insturen voor gradingquote:
zakje zand erbij, parasolletje erbij..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh toch maar geen balkonnetje.
Als ik terugkom echt even voor die terrasverwarmer kijken
Handje schelpen, opblaaspalmboomquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zakje zand erbij, parasolletje erbij..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:13 schreef Ama het volgende:
Is er eigenlijk al een tijd hoe laat die meet begint de 21ste? @:dud0r
Valt wel mee zolang je niet heel competitief gaat spelen en je rekening moet houden met layers.quote:
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ga je pm eens lezen![]()
Het staat er gewoon in
Oh niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |