Mhh, weer eens met buurtgenoot praten, maar die ligt nu zelf in het ziekenhuis. Nee, ik heb hem er niet in geslagen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
32 euro. Eigenlijk goedkoper dan een covid booster.
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van Kate Middleton
Wat een elegante vrouw is dat toch
Vanaf de 13e pas als het goed isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag of ze een Doctor Who booster hebben.
[ [url=https://prosteps.cloudimg.io/v7/https://tilroy.s3.eu-west(...)&func=fit]afbeelding[/url] ]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
32 euro. Eigenlijk goedkoper dan een covid booster.
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van Kate Middleton
Wat een elegante vrouw is dat toch
Je bent meer van de Kate Upton ipv Middleton?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?![]()
[..]
Vanaf de 13e pas als het goed is
[..]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcm
Ah, ik heb niet veel idee wat een normale prijs is voor die dingen tegenwoordig, ik pakte het eerste resultaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ken je haar Nederlandse nichtje Karin laagvat?![]()
[..]
Vanaf de 13e pas als het goed is
[..]
Voor 25 incl verzending wel te krijgen via mcm
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker maar tegelijkertijd ook zo aantrekkelijk als een kale bidsprinkhaan.
Kan Kate Middleton ook Nederlands spreken?quote:
Kate kan bijna alles.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan Kate Middleton ook Nederlands spreken?
Klaas ook alquote:
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet veel idee wat een normale prijs is voor die dingen tegenwoordig, ik pakte het eerste resultaat.
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is een collector booster. Die zitten tussen de 25 en 30 in meestal.
1. biertjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even drie kwartier op de bank gelegen.
Nu is het min of meer weer voor een biertje buiten
Ja misschien wel veiliger idd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
Je kan beter een draft booster halen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit aan Magic moet beginnen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
Nou ja, als beginner is er denk ik al geen doorkomen meer aan. Ik heb eens gekeken naar de app die je dan de regels zou moeten leren, maar die krijgt zoveel 1* dat het duidelijk is dat dat een cashgrab is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan beter een draft booster halen.Maar singles kopen is (over het algemeen) goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |