Hypocriet teringzooitjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Wel leuk dat Biden die muur gaat uitbouwen en er nu niemand over valt @:haags
Ik ben de hond ondertussen aan het uitlatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs nog trager dan een vermoeide zieke vrouw, je takelt af
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Zal ik dat ook doen als ik m'n controller ga halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik ga morgen een booster halen?
Mooie samenvattingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Los is het normaalst, twee kinderen, paar keer per jaar op brave gezinsvakantie, op zondag met het fietsje eropuit, beetje aan de BBQ en een beschaafd aantal biertjes in het weekend, grote jolige vriendenclub, gezonde blos op zijn wangen, genoeg aantrekkelijke exen om niet als gevaarlijk gefrustreerd roofdier door de bosjes te sluipen, goede mannelijke band met zijn vader en een agrarisch-protestantse kijk op de wereld.
Nou, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een kopje thee voor mij en voor jou ijskoude melk met broodballetjes!
100 miljoen miljard euroquote:
Als je dit als geluksmomentje hebt kun je zowat iedere dag gelukkig zijn, dit is de werkelijke kunst en zin van leven beste mensen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een kopje thee voor mij en voor jou ijskoude melk met broodballetjes!
ja leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee denk dat je eerder tegen een muur aanloopt ipv erover valt
Af en toe een beetje dobberen ter vervolmaking van het levensgeluk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit als geluksmomentje hebt kun je zowat iedere dag gelukkig zijn, dit is de werkelijke kunst en zin van leven beste mensen.
Het was een prima @Haags grapquote:
Hoorntje Malaga-ijs en een gebakje in de handen boven water.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een beetje dobberen ter vervolmaking van het levensgeluk.
Prinses dimmyquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van Kate Middleton
Wat een elegante vrouw is dat toch
Vraag of ze een Doctor Who booster hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik ga morgen een booster halen?
Heb ik allemaal maar geen geldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:18 schreef UitStraling het volgende:
En om van heel veel geld gelukkig te kunnen worden heb je een ijzersterke ruggengraat, benen van titanium, wat boerenverstand en vooral heel veel mensenkennis nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |