quote:
met siroop?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthouden
[..]
Dacht dat je backlog groot genoeg was
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, die heb ik niet in het assortiment
@:essnhills approves
Beerquote:
Boop de snoot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:23 schreef Ama het volgende:
Beestje zoekt de hele tijd aandacht.
[ link | afbeelding ]
(Nu zie je zijn zwarte/bruine stip op zijn neus ook beetje)
Dit is de enige bij wie ik dat nu durf van de 3. Naja Noa laat het niet eens toe en bij Edd is het maar de vraag of hij je vinger als een snack ziet (niet dat hij zo agressief is hoor maar hij snapt soms niet helemaal dat een vinger geen snack voor hem is). Dat laatste is is alleen in de kooi, buiten de kooi kan je Edd gewoon op zijn neus boop-n.quote:
Echt hequote:
Snel zonnepanelen inkopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
Ligt eraan waarom het ingestort is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteitquote:
Onzekerheid over de terugverdientijd omdat politiekquote:
De woningcorp hier is er net mee begonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Dat is wat ik van de week las ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteit
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Ja wil het sowieso nog wel laten doen. Maar nu even kijken of dat ook op iets kortere termijn haalbaar isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.
het is natuurlijk al belachelijk hoe het nu gaat omdat de energiebedrijven niet hebben geinvesteerd de afgelopen jaren om de infrastructuur op orde te krijgen terwijl er al jaren bekend was dat er een groei in panelen en dus teruglevering isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wat ik van de week las ja.
Jamaar die zielige aandeelhoudersquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is natuurlijk al belachelijk hoe het nu gaat omdat de energiebedrijven niet hebben geinvesteerd de afgelopen jaren om de infrastructuur op orde te krijgen terwijl er al jaren bekend was dat er een groei in panelen en dus teruglevering is
en daar ging mn chocomelkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar die zielige aandeelhouders
ook lekkerquote:
ja stel je voor dat je minder dan 100 miljoen miljard winst heb in een jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar die zielige aandeelhouders
mja, rot voor die persoon, had ie maar wat slimmer moeten zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://internetgekkies.n(...)en-hem-er-niet-vanaf
ach.
Ongetwijfeld alles en iedereen zijn schuld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, rot voor die persoon, had ie maar wat slimmer moeten zijn
mag hij ook betalen voor het repareren van het asfaltquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://internetgekkies.n(...)en-hem-er-niet-vanaf
ach.
Mag hopen van wel. Als ik iets sloop van een ander moet ik er ook voor betalen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag hij ook betalen voor het repareren van het asfalt
je zou zeggen van wel. ik weet niet hoe duitse wetgeving is omtrent zoiets als ditquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag hopen van wel. Als ik iets sloop van een ander moet ik er ook voor betalen.
het gras is wel erg lang. De buren spreken er al schande vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
Het is herfst, er groeien paddenstoelen in de tuin![]()
[ afbeelding ]
quote:
wat staat er nog meer op?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gaan gelijk op m'n "meenemen uit NL" lijstje
Kan nog niet maaien, had nieuw gras gezaaid op de kale plekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gras is wel erg lang. De buren spreken er al schande van
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusquote:
hadden ze daar ook over geklaagd, die kale plekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan nog niet maaien, had nieuw gras gezaaid op de kale plekken
hebben ze daar geen monchou?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusO ja en hema dekbedovertrek.
@Luctor.et.Emergo gedraag je eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb maar weer eens een meningsverschil met mijn Zeeuwse collegavalt niet mee samen te werken
Is dat omdat ie een Zeeuw is of?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb maar weer eens een meningsverschil met mijn Zeeuwse collegavalt niet mee samen te werken
Nee, dat is echt iets nederlands die kaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze daar geen monchou?
en terecht wel. Hema heeft de beste dekbedovertrekken
Misschien moeten we gewoon eens in een normaal land meeten Kwieuwsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusO ja en hema dekbedovertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |