quote:
met siroop?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthouden
[..]
Dacht dat je backlog groot genoeg was
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, die heb ik niet in het assortiment
@:essnhills approves
Beerquote:
Boop de snoot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:23 schreef Ama het volgende:
Beestje zoekt de hele tijd aandacht.
[ link | afbeelding ]
(Nu zie je zijn zwarte/bruine stip op zijn neus ook beetje)
Dit is de enige bij wie ik dat nu durf van de 3. Naja Noa laat het niet eens toe en bij Edd is het maar de vraag of hij je vinger als een snack ziet (niet dat hij zo agressief is hoor maar hij snapt soms niet helemaal dat een vinger geen snack voor hem is). Dat laatste is is alleen in de kooi, buiten de kooi kan je Edd gewoon op zijn neus boop-n.quote:
Echt hequote:
Snel zonnepanelen inkopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
Ligt eraan waarom het ingestort is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteitquote:
Onzekerheid over de terugverdientijd omdat politiekquote:
De woningcorp hier is er net mee begonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Dat is wat ik van de week las ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteit
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Ja wil het sowieso nog wel laten doen. Maar nu even kijken of dat ook op iets kortere termijn haalbaar isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.
het is natuurlijk al belachelijk hoe het nu gaat omdat de energiebedrijven niet hebben geinvesteerd de afgelopen jaren om de infrastructuur op orde te krijgen terwijl er al jaren bekend was dat er een groei in panelen en dus teruglevering isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wat ik van de week las ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |