SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt een druk nachtje achter de rugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
quote:Enorme ravage in Den Bosch, zeker vijftig auto's en meerdere tankstations vernield: 'Het leek wel of dader een golfclub gebruikte’
DEN BOSCH - In Den Bosch zijn in de nacht van donderdag op vrijdag massaal vernielingen aangericht, vermoedelijk door slechts één persoon. In de wijk De Rompert zijn bij zeker vijftig auto’s ruiten ingeslagen beschadigd. Bij verschillende tankstations en pinautomaten werden displays kapotgeslagen. De politie heeft een man aangehouden als verdachte.
https://www.bndestem.nl/b(...)-gebruikte~a94affb6/
Ik was van de week op het Rembrandtplein, serieus om de minuut een patrouillerende politiewagen, wat een heerlijk land is dit tochquote:
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:45 schreef Recce het volgende:
Een flinke windhoos op Mars:
[ afbeelding ]
Ze schatten dat-ie ongeveer op 4 km afstand van de camera langskwam en dat-ie 60 meter in diameter was.
ja leidseplein ook, kan je beter niet komen snachtsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was van de week op het Rembrandtplein, serieus om de minuut een patrouillerende politiewagen, wat een heerlijk land is dit toch
Whehe, ja. Ik had er al eerder plaatjes van gezien, maar nog geen filmpje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zeker
Je tandarts vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
met een frikandelbroodje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Verkeerde account dimmyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Zoete bende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
gat in je maag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Zoet accuzuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Goed om te zien dat we allemaal op één lijn zitten met de NASA nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zeker
Hey Haagsquote:
Hoi Kevin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Hey IJsdraakjequote:
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.quote:
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik zag reclame van bifi en moest aan @4EverBlackEyed denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik vanavond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaar
welke film?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dit jaar 1x geweest (Oppenheimer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die stoute jongeren ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:45 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)on-rotterdam-cs.html
RotterdamZe kunnen er beter gewoon een hek met prikkeldraad omheen bouwen.
hallo haagsiepaagsiequote:
ga je nog wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Ja, maar daar houd ik wel van.quote:
Ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag reclame van bifi en moest aan @:4everblackeyed denken.
Vleesetende plantenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:09 schreef Karzai het volgende:
mja ik ben al een jaar of 15 plantsexueel
Nee, lust ik niet graagquote:
Wie?quote:
Zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag reclame van bifi en moest aan @:4everblackeyed denken.
In feite is die frikandel ook doodquote:
Ja nee, okequote:
Klein kansje dat je al te laat bent en dat je over een maandje miljarden paddenstoelen uit elk kiertje in huis hebt groeien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt trouwens tijd om deze dingen te oogsten. Tering.
Niks mis met het vmboquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard naam van de standaard vmbo scholier met petje en blikje red bull
Ik ook welquote:
Oh.. ik dacht even dat ik met US aan het praten wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook nergens gezegd.
Ik ben US niet.
begin er 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
de zwarte pieten discussie begint wel laat dit jaar
film?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo haagsiepaagsie
[..]
ga je nog weg
ik ga dit weekend denk ik ook maar weer eens. eens kijken of er nog wat draait dat ik met de kleine kan kijken
Dit is een soort die geen sporen maakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein kansje dat je al te laat bent en dat je over een maandje miljarden paddenstoelen uit elk kiertje in huis hebt groeien.
Zijn die er nog dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
de zwarte pieten discussie begint wel laat dit jaar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard naam van de standaard vmbo scholier met petje en blikje red bull
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum geblevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:09 schreef Karzai het volgende:
mja ik ben al een jaar of 15 plantsexueel
Ik had spint in m'n baby.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum gebleven
of Tamaraquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n andere overweging was Wesley
ik ook al drie dit jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum gebleven
Ik heb volgens mij nog nooit beestjes gehad in mn plantjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had spint in m'n baby.
De rest *lijkt* nog ok.
Geen water. Teveel water geven. Niet tegen praten....quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Ja spint is gewoon pech hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.
Ik heb een stapeltje Calathea's, dus iets met spint is linea recta richting kliko.quote:
Zou best eng zijn, een levende frikadel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In feite is die frikandel ook dood
Dus dat klopt
Slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.
Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daarom wilde ik er ook van af.
Ben onderweg! Op mn scootert. Duurt evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom vechten dan.
grote pauze, achter de fietsenstalling
geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.
ja naar de film.quote:
Zal wel afhangen van de prijzen ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
puddingbroodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakker
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
puddingbroodjes
veel te lang niet meer gehad. misschien vanmiddag eens halen
viesdwikkiedikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Ik moet afkicken ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
op de middelbare school had mn bammetjes,quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis een soort innerlijke rust. M'n telefoon een uur neerleggen om te lezen is nooit zo'n probleem. Maar ik sta te strak gespannen. Waarom het met films wel lukt, geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kindle ligt al jaren in de kast te rotten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same.
Wekelijks langs de bieb voor nieuwe boeken.
Heb vorig jaar een kindle gekocht zodat ik mogelijk weer wat meer zou gaan lezen.
26 boeken er op gegooid.
ik heb de eerste nog niet uit
Tijd om de paddestoelen te oogsten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kindle ligt al jaren in de kast te rotten.
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.
Bach op de achtergrond aan en Homerus lezen tijdens de daad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis een soort innerlijke rust. M'n telefoon een uur neerleggen om te lezen is nooit zo'n probleem. Maar ik sta te strak gespannen. Waarom het met films wel lukt, geen idee.
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.
Denk ook dat ik daarom wel regelmatig Fortnite aanslinger (want als een potje 20 minuten duurt, is het bizar lang), maar m'n mooie RPG's blijven liggen.
Gemiste kans op een Pi-grapje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuinquote:
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.quote:
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
Gelukkig bestaan m'n miniatuurhuisjes uit heel veel kleine stapjes en heb ik daar nu een plek voor waar ik de boel compleet uitgestald kan laten staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het eigenlijk wel bij de huishoudelijke taken van de vrouw horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.
ik zeg maar Zooquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuin
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.quote:
Basically the same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.
En da's nog los van alle andere sociale dingen.
Oh zeker, het is meer dat het in m'n hoofd Enorm Volgepland zit, waardoor ik in de momenten tussen de daadwerkelijk geplande dingen niks kan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooooooow nu echt vakantie![]()
Meen je dat nou? Ik ben 2 dagen voor de uitvaart de stad in gegaan om wat moois uit te zoeken. Was eigenlijk best wel therapeutisch. Even wat anders doen dan de uitvaart regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit heb ik dus ook, ik kan pas rustig gaan zitten om te lezen als ik alle andere dingen van m'n lijstje heb afgewerkt die dag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.
Ja meen ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben 2 dagen voor de uitvaart de stad in gegaan om wat moois uit te zoeken. Was eigenlijk best wel therapeutisch. Even wat anders doen dan de uitvaart regelen.
Alleen maar mooi toch, als het een ding is wat al een tijdje door je hoofd spookt wat nu afgevinkt is? Toch weer een beetje meer rust ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meen ikIs dat raar? Ik denk dat ik met uitvaart regelen tegen die tijd 24/7 mijn handen vol zal hebben. Bovendien moet er nog wat verkleermakerd worden, dus dat duurt een paar dagen. Met mijn postuur is het niet simpelweg "even wat van de plank trekken in de stad". Ook niet heel veel spannender hoor, maar ik wou het daar gewoon niet op aan laten komen
Da's niet duur!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
draakje, gamemania heeft ps4 controllers in de aanbieding
https://www.gamemania.nl/(...)v2-glacier-white-ps4
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meen ikIs dat raar? Ik denk dat ik met uitvaart regelen tegen die tijd 24/7 mijn handen vol zal hebben. Bovendien moet er nog wat verkleermakerd worden, dus dat duurt een paar dagen. Met mijn postuur is het niet simpelweg "even wat van de plank trekken in de stad". Ook niet heel veel spannender hoor, maar ik wou het daar gewoon niet op aan laten komen
nee daarom.quote:
En dan heb ik een avond "leeg" en dan gooi ik de wasmachine aan waardoor ik alsnog niet rustig wat pak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit heb ik dus ook, ik kan pas rustig gaan zitten om te lezen als ik alle andere dingen van m'n lijstje heb afgewerkt die dag.
bij beide ouders heb ik er ook niet echt vooraf over na kunnen denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.
RIPquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee daarom.
ik heb er eentje besteld. mijn 500 miljoen editie zijn de pookjes het rubber van het verliezen. en m'n andere hangen de knoppen af en toe
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.
yup.quote:
voor mn eigen uitvaart zou ik dit ook overwegenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.
* IJsdraakje kijkt naar backlogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
ze hebben ook games in de aanbieding. even kijken of daar wat leuks tussen zit
Ik ook wel eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon tig outfits die ook prima voor een uitvaart kunnen, dat maakt de nood wat minder hoog.
Deden de oude Egyptenaren ook, vanaf jonge leeftijd dagelijks bezig met de dood van overmorgen om vervolgens vergeten vandaag te leven, niet de meest gezellige mensen in de besteklade.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.
Is wel fijn voor nabestaanden ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mn eigen uitvaart zou ik dit ook overwegen
Precies, datquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi toch, als het een ding is wat al een tijdje door je hoofd spookt wat nu afgevinkt is? Toch weer een beetje meer rust ofzo.
ik negeer m'n backlogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar backlog
Ehh. I'm good.
verstandigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"voor het kind" uhuh..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik negeer m'n backlog
vooral even kijken of er wat leuks tussen zit voor het kind
Eigen uitvaart en die van de ouders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.
Niet nodig, toch besteldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
draakje, gamemania heeft ps4 controllers in de aanbieding
https://www.gamemania.nl/(...)v2-glacier-white-ps4
hmm, tettenjurkjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En meestal als mensen komen met een dresscode is het een KOM NIET IN HET ZWART, dus dan ben ik sowieso de pineut.
Maar dan doen ze het maar met een wat meer tettenjurkje hoor.
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik echt zoiets heb van "oh, het is een uitvaart, dus ik moet strak in mantelpak", maar ik héb wel wat anders dan m'n wolvenshirts, zeg maar.
Mijn opa was aanhanger van "zolang je kleding schoon en heel is, ben je altijd netjes".quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
verstandig
ikzelf ben altijd in een net maar redelijk "normaal" kloffie gegaan..
iedereen die daar komt kent mij en weet dat een pak of iets niks voor mij is..
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:30 schreef mschol het volgende:
mijn uitvaartplan ligt al klaar: asap in de oven en overgaan op de orde van de dag..
ja, mn zus zou echt niet weten wie ze moet uitnodigen of welke muziek ik zou willen geloof ik.quote:
als er geld over is mogen ze thuis een feestje voor het leven gevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?
Vind ik juist niet, het is hun afscheidsfeestje, moet je jezelf niet mee bemoeien, dat is een soort van zelfbevlekkerij.quote:
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar backlog
Ehh. I'm good.
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.
re4make voor 3 tientjes is ook niet duur maar ik ben nog druk bezig met sea of stars
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.
hooguit 5 euro "korting"quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Pokémon in de sale kan je vergeten trouwens. Nintendo en sale.
ah, die heb ik niet in het assortimentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tomaat. Ik at altijd de groentenversie maar die smaakt echt nergens meer naar tegenwoordig.
Komt er een orkaan aan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei oei oei, er worden alweer allemaal treinen in Schotland geannuleerd vanwege extreem weer. De mijne nog niet.
40 euro is sale voor zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geef mezelf korting door ze in Duitsland te kopen en de BTW terug te vragenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
geen idee.quote:
De vraag is: Vanaf waar precies?quote:London Euston to Fort William
We are sorry to advise that this service has been cancelled. There is a Met office weather warning in place which means that the railway line to Fort William will be closed.
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.quote:
Dundundunnnnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
jammer dat het geen fysieke games zijn danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
ja kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
Ja. Maar ik ga naar Invernessquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ook
Mja, ik kom toch ruimte tekort voor doosjes en doorverkopen heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat het geen fysieke games zijn dan
weet niet of ik daar nog geweest ben in meiquote:
site is zo traag als baggerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft die GameMania-site het elders ook moeilijk of ligt dat aan mij?
Wij noemen het drie meter onder de zeespiegel nog lichte regen en dreich.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, zondag "leichter regen". 3 centimeter![]()
[ afbeelding ]
Hebben de Duitsers Schotland geannexeerd deze week?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, zondag "leichter regen". 3 centimeter![]()
[ afbeelding ]
Hoezo weet je dat niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet niet of ik daar nog geweest ben in mei
tsjongejonge. Ik kijk altijd op Wetter.com voor het weer. Het zal ergens anders ook wel staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers Schotland geannexeerd deze week?
Ik kijk nog op buienradar.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjongejonge. Ik kijk altijd op Wetter.com voor het weer. Het zal ergens anders ook wel staan.
Ja, nou. Daar staat niet heel veel andersquote:
tijd voor een nieuwe bankquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n bankier-app maakt reclame voor Kane.
Ik heb een tijdje geleden de perfecte zwarte jurk gekocht voor ongeveer alle gelegenheden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon tig outfits die ook prima voor een uitvaart kunnen, dat maakt de nood wat minder hoog.
Ik zou er haast om overstappen.quote:
Tja, die sponsoren die jankbalquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat schaft de pot?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een stukje lunch happen dus inderdaad.
Maar spelletje.quote:
Overstappen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Het ordernummer van je bestelling is .
ze kregen zeker ook reclame voor Kane in de betalingquote:
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthoudenquote:
Dacht dat je backlog groot genoeg wasquote:
een backlog is nooit groot genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthouden
[..]
Dacht dat je backlog groot genoeg was
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng autistisch kereltje is dat.
This is not my sort of person.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
quote:
met siroop?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat je backlog groot genoeg was
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, die heb ik niet in het assortiment
@:essnhills approves
Beerquote:
Boop de snoot.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:23 schreef Ama het volgende:
Beestje zoekt de hele tijd aandacht.
[ link | afbeelding ]
(Nu zie je zijn zwarte/bruine stip op zijn neus ook beetje)
Dit is de enige bij wie ik dat nu durf van de 3. Naja Noa laat het niet eens toe en bij Edd is het maar de vraag of hij je vinger als een snack ziet (niet dat hij zo agressief is hoor maar hij snapt soms niet helemaal dat een vinger geen snack voor hem is). Dat laatste is is alleen in de kooi, buiten de kooi kan je Edd gewoon op zijn neus boop-n.quote:
Echt hequote:
Snel zonnepanelen inkopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
Ligt eraan waarom het ingestort is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, zonnepanelenmarkt is ingestort, is dan niet juist nu een voordelig moment om in te stappen?
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteitquote:
Onzekerheid over de terugverdientijd omdat politiekquote:
De woningcorp hier is er net mee begonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Dat is wat ik van de week las ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gok, zo zonder enige onderzoek, dat het te maken heeft met de salderingsregels die ze willen veranderen en er nog geen goedkope accu's zijn met voldoende opslagcapaciteit
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:31 schreef essnhills het volgende:
Ja wil het sowieso nog wel laten doen. Maar nu even kijken of dat ook op iets kortere termijn haalbaar isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ze goedkoop kunt laten leggen gewoon doen.
het is natuurlijk al belachelijk hoe het nu gaat omdat de energiebedrijven niet hebben geinvesteerd de afgelopen jaren om de infrastructuur op orde te krijgen terwijl er al jaren bekend was dat er een groei in panelen en dus teruglevering isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wat ik van de week las ja.
Jamaar die zielige aandeelhoudersquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is natuurlijk al belachelijk hoe het nu gaat omdat de energiebedrijven niet hebben geinvesteerd de afgelopen jaren om de infrastructuur op orde te krijgen terwijl er al jaren bekend was dat er een groei in panelen en dus teruglevering is
en daar ging mn chocomelkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar die zielige aandeelhouders
ook lekkerquote:
ja stel je voor dat je minder dan 100 miljoen miljard winst heb in een jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar die zielige aandeelhouders
mja, rot voor die persoon, had ie maar wat slimmer moeten zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://internetgekkies.n(...)en-hem-er-niet-vanaf
ach.
Ongetwijfeld alles en iedereen zijn schuld.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, rot voor die persoon, had ie maar wat slimmer moeten zijn
mag hij ook betalen voor het repareren van het asfaltquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://internetgekkies.n(...)en-hem-er-niet-vanaf
ach.
Mag hopen van wel. Als ik iets sloop van een ander moet ik er ook voor betalen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag hij ook betalen voor het repareren van het asfalt
je zou zeggen van wel. ik weet niet hoe duitse wetgeving is omtrent zoiets als ditquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag hopen van wel. Als ik iets sloop van een ander moet ik er ook voor betalen.
het gras is wel erg lang. De buren spreken er al schande vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
Het is herfst, er groeien paddenstoelen in de tuin![]()
[ afbeelding ]
quote:
wat staat er nog meer op?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gaan gelijk op m'n "meenemen uit NL" lijstje
Kan nog niet maaien, had nieuw gras gezaaid op de kale plekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gras is wel erg lang. De buren spreken er al schande van
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusquote:
hadden ze daar ook over geklaagd, die kale plekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan nog niet maaien, had nieuw gras gezaaid op de kale plekken
hebben ze daar geen monchou?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusO ja en hema dekbedovertrek.
@Luctor.et.Emergo gedraag je eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb maar weer eens een meningsverschil met mijn Zeeuwse collegavalt niet mee samen te werken
Is dat omdat ie een Zeeuw is of?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb maar weer eens een meningsverschil met mijn Zeeuwse collegavalt niet mee samen te werken
Nee, dat is echt iets nederlands die kaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze daar geen monchou?
en terecht wel. Hema heeft de beste dekbedovertrekken
Misschien moeten we gewoon eens in een normaal land meeten Kwieuwsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vlaai, monchoucakespul, autodrop, cheese onion chips. Niks gezonds dusO ja en hema dekbedovertrek.
Nee, onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon eens in een normaal land meeten Kwieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |