Tijd om de paddestoelen te oogsten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kindle ligt al jaren in de kast te rotten.
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.
Bach op de achtergrond aan en Homerus lezen tijdens de daad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis een soort innerlijke rust. M'n telefoon een uur neerleggen om te lezen is nooit zo'n probleem. Maar ik sta te strak gespannen. Waarom het met films wel lukt, geen idee.
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.
Denk ook dat ik daarom wel regelmatig Fortnite aanslinger (want als een potje 20 minuten duurt, is het bizar lang), maar m'n mooie RPG's blijven liggen.
Gemiste kans op een Pi-grapje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuinquote:
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.quote:
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
Gelukkig bestaan m'n miniatuurhuisjes uit heel veel kleine stapjes en heb ik daar nu een plek voor waar ik de boel compleet uitgestald kan laten staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het eigenlijk wel bij de huishoudelijke taken van de vrouw horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.
ik zeg maar Zooquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuin
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.quote:
Basically the same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.
En da's nog los van alle andere sociale dingen.
Oh zeker, het is meer dat het in m'n hoofd Enorm Volgepland zit, waardoor ik in de momenten tussen de daadwerkelijk geplande dingen niks kan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |