Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daarom wilde ik er ook van af.
Ben onderweg! Op mn scootert. Duurt evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom vechten dan.
grote pauze, achter de fietsenstalling
geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.
ja naar de film.quote:
Zal wel afhangen van de prijzen ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
puddingbroodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakker
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
puddingbroodjes
veel te lang niet meer gehad. misschien vanmiddag eens halen
viesdwikkiedikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Ik moet afkicken ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
op de middelbare school had mn bammetjes,quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis een soort innerlijke rust. M'n telefoon een uur neerleggen om te lezen is nooit zo'n probleem. Maar ik sta te strak gespannen. Waarom het met films wel lukt, geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kindle ligt al jaren in de kast te rotten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same.
Wekelijks langs de bieb voor nieuwe boeken.
Heb vorig jaar een kindle gekocht zodat ik mogelijk weer wat meer zou gaan lezen.
26 boeken er op gegooid.
ik heb de eerste nog niet uit
Tijd om de paddestoelen te oogsten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kindle ligt al jaren in de kast te rotten.
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menselijke hersenen zijn tegenwoordig ook vrij permanent beschadigd, vrijwel niemand heeft meer de rust om door het brein dopamine te laten halen uit een fluitend vogeltje of een dik boek, het moet allemaal snel gaan om het brein nog een klein beetje te stimuleren, korte flitsende filmpjes en platte VMBO seks.
Bach op de achtergrond aan en Homerus lezen tijdens de daad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis een soort innerlijke rust. M'n telefoon een uur neerleggen om te lezen is nooit zo'n probleem. Maar ik sta te strak gespannen. Waarom het met films wel lukt, geen idee.
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu bne ik wle beneiuwed naar WO seks.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.
Denk ook dat ik daarom wel regelmatig Fortnite aanslinger (want als een potje 20 minuten duurt, is het bizar lang), maar m'n mooie RPG's blijven liggen.
Gemiste kans op een Pi-grapje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuinquote:
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.quote:
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worteltrekken en zachtjes maar dwingend hees priemgetallen in elkaars oren fluisteren.
Gelukkig bestaan m'n miniatuurhuisjes uit heel veel kleine stapjes en heb ik daar nu een plek voor waar ik de boel compleet uitgestald kan laten staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het eigenlijk wel bij de huishoudelijke taken van de vrouw horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worteltrekken is meer voor als je niet aan de vrouw kan komen dacht ik.
ik zeg maar Zooquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
er draait alleen niet zoveel wat leuk is voor de kleine dus dan wordt het denk ik naar de dierentuin
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.quote:
Basically the same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest heel even aan een brute tandarts zonder afgeronde opleiding denken.
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De struggles van allebei fulltime werken, een beetje willen sporten, huishouden moeten doen en ook nog wat tijd voor elkaar willen reserveren.
En da's nog los van alle andere sociale dingen.
Oh zeker, het is meer dat het in m'n hoofd Enorm Volgepland zit, waardoor ik in de momenten tussen de daadwerkelijk geplande dingen niks kan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch zit ik vaak nog best veel tijd wat te lummelen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooooooow nu echt vakantie![]()
Meen je dat nou? Ik ben 2 dagen voor de uitvaart de stad in gegaan om wat moois uit te zoeken. Was eigenlijk best wel therapeutisch. Even wat anders doen dan de uitvaart regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit heb ik dus ook, ik kan pas rustig gaan zitten om te lezen als ik alle andere dingen van m'n lijstje heb afgewerkt die dag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om "kort" iets te doen, want dan zit ik er net lekker in en dan moet ik er weer mee stoppen.
Ja meen ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben 2 dagen voor de uitvaart de stad in gegaan om wat moois uit te zoeken. Was eigenlijk best wel therapeutisch. Even wat anders doen dan de uitvaart regelen.
Alleen maar mooi toch, als het een ding is wat al een tijdje door je hoofd spookt wat nu afgevinkt is? Toch weer een beetje meer rust ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meen ikIs dat raar? Ik denk dat ik met uitvaart regelen tegen die tijd 24/7 mijn handen vol zal hebben. Bovendien moet er nog wat verkleermakerd worden, dus dat duurt een paar dagen. Met mijn postuur is het niet simpelweg "even wat van de plank trekken in de stad". Ook niet heel veel spannender hoor, maar ik wou het daar gewoon niet op aan laten komen
Da's niet duur!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
draakje, gamemania heeft ps4 controllers in de aanbieding
https://www.gamemania.nl/(...)v2-glacier-white-ps4
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja meen ikIs dat raar? Ik denk dat ik met uitvaart regelen tegen die tijd 24/7 mijn handen vol zal hebben. Bovendien moet er nog wat verkleermakerd worden, dus dat duurt een paar dagen. Met mijn postuur is het niet simpelweg "even wat van de plank trekken in de stad". Ook niet heel veel spannender hoor, maar ik wou het daar gewoon niet op aan laten komen
nee daarom.quote:
En dan heb ik een avond "leeg" en dan gooi ik de wasmachine aan waardoor ik alsnog niet rustig wat pak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit heb ik dus ook, ik kan pas rustig gaan zitten om te lezen als ik alle andere dingen van m'n lijstje heb afgewerkt die dag.
bij beide ouders heb ik er ook niet echt vooraf over na kunnen denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar had nog nooit van iemand gehoord dat ze daar al zo over nagedacht hadden.
RIPquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee daarom.
ik heb er eentje besteld. mijn 500 miljoen editie zijn de pookjes het rubber van het verliezen. en m'n andere hangen de knoppen af en toe
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.
yup.quote:
voor mn eigen uitvaart zou ik dit ook overwegenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.
* IJsdraakje kijkt naar backlogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
ze hebben ook games in de aanbieding. even kijken of daar wat leuks tussen zit
Ik ook wel eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon tig outfits die ook prima voor een uitvaart kunnen, dat maakt de nood wat minder hoog.
Deden de oude Egyptenaren ook, vanaf jonge leeftijd dagelijks bezig met de dood van overmorgen om vervolgens vergeten vandaag te leven, niet de meest gezellige mensen in de besteklade.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken sommige mensen die de hele draaiboeken al van begin tot eind klaar hebben liggen.
Is wel fijn voor nabestaanden ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mn eigen uitvaart zou ik dit ook overwegen
Precies, datquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi toch, als het een ding is wat al een tijdje door je hoofd spookt wat nu afgevinkt is? Toch weer een beetje meer rust ofzo.
ik negeer m'n backlogquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar backlog
Ehh. I'm good.
verstandigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"voor het kind" uhuh..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik negeer m'n backlog
vooral even kijken of er wat leuks tussen zit voor het kind
Eigen uitvaart en die van de ouders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun eigen uitvaart? Dat is wel handig ja. Mijn moeder had ook een hele adressenlijst e.d. klaar.
Niet nodig, toch besteldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:13 schreef dud0r het volgende:
draakje, gamemania heeft ps4 controllers in de aanbieding
https://www.gamemania.nl/(...)v2-glacier-white-ps4
hmm, tettenjurkjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En meestal als mensen komen met een dresscode is het een KOM NIET IN HET ZWART, dus dan ben ik sowieso de pineut.
Maar dan doen ze het maar met een wat meer tettenjurkje hoor.
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik echt zoiets heb van "oh, het is een uitvaart, dus ik moet strak in mantelpak", maar ik héb wel wat anders dan m'n wolvenshirts, zeg maar.
Mijn opa was aanhanger van "zolang je kleding schoon en heel is, ben je altijd netjes".quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
verstandig
ikzelf ben altijd in een net maar redelijk "normaal" kloffie gegaan..
iedereen die daar komt kent mij en weet dat een pak of iets niks voor mij is..
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:30 schreef mschol het volgende:
mijn uitvaartplan ligt al klaar: asap in de oven en overgaan op de orde van de dag..
ja, mn zus zou echt niet weten wie ze moet uitnodigen of welke muziek ik zou willen geloof ik.quote:
als er geld over is mogen ze thuis een feestje voor het leven gevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?
Vind ik juist niet, het is hun afscheidsfeestje, moet je jezelf niet mee bemoeien, dat is een soort van zelfbevlekkerij.quote:
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar backlog
Ehh. I'm good.
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.
re4make voor 3 tientjes is ook niet duur maar ik ben nog druk bezig met sea of stars
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.
hooguit 5 euro "korting"quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Pokémon in de sale kan je vergeten trouwens. Nintendo en sale.
ah, die heb ik niet in het assortimentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tomaat. Ik at altijd de groentenversie maar die smaakt echt nergens meer naar tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |