Geen water. Teveel water geven. Niet tegen praten....quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Ja spint is gewoon pech hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.
Ik heb een stapeltje Calathea's, dus iets met spint is linea recta richting kliko.quote:
Zou best eng zijn, een levende frikadel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In feite is die frikandel ook dood
Dus dat klopt
Slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.
Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daarom wilde ik er ook van af.
Ben onderweg! Op mn scootert. Duurt evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom vechten dan.
grote pauze, achter de fietsenstalling
geen idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Het is al verboden voor onder de 16 meen ik.
ja naar de film.quote:
Zal wel afhangen van de prijzen ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:36 schreef Karzai het volgende:
Net open, volgens wel gouden handel met een school om de hoek
puddingbroodjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging altijd puddingbroodjes halen bij de bakker
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
puddingbroodjes
veel te lang niet meer gehad. misschien vanmiddag eens halen
viesdwikkiedikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hield het braaf bij m'n eigen broodjes. Kon ik meer boeken kopen.
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Ik moet afkicken ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op Instagram en YouTube naar shorts kijken en daar je tijd verdoen. Allemaal snelle suikers.
op de middelbare school had mn bammetjes,quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, ik vraag me serieus af waarom ik amper nog lees. Vroeger deed ik niet anders.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |