Ja, maar daar houd ik wel van.quote:
Ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag reclame van bifi en moest aan @:4everblackeyed denken.
Vleesetende plantenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:09 schreef Karzai het volgende:
mja ik ben al een jaar of 15 plantsexueel
Nee, lust ik niet graagquote:
Wie?quote:
Zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag reclame van bifi en moest aan @:4everblackeyed denken.
In feite is die frikandel ook doodquote:
Ja nee, okequote:
Klein kansje dat je al te laat bent en dat je over een maandje miljarden paddenstoelen uit elk kiertje in huis hebt groeien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt trouwens tijd om deze dingen te oogsten. Tering.
Niks mis met het vmboquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard naam van de standaard vmbo scholier met petje en blikje red bull
Ik ook welquote:
Oh.. ik dacht even dat ik met US aan het praten wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook nergens gezegd.
Ik ben US niet.
begin er 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
de zwarte pieten discussie begint wel laat dit jaar
film?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo haagsiepaagsie
[..]
ga je nog weg
ik ga dit weekend denk ik ook maar weer eens. eens kijken of er nog wat draait dat ik met de kleine kan kijken
Dit is een soort die geen sporen maakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein kansje dat je al te laat bent en dat je over een maandje miljarden paddenstoelen uit elk kiertje in huis hebt groeien.
Zijn die er nog dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
de zwarte pieten discussie begint wel laat dit jaar
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard naam van de standaard vmbo scholier met petje en blikje red bull
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum geblevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:09 schreef Karzai het volgende:
mja ik ben al een jaar of 15 plantsexueel
Ik had spint in m'n baby.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum gebleven
of Tamaraquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n andere overweging was Wesley
ik ook al drie dit jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er blijkbaar weer 1 laten sterven. Mini plantje was liever in het tuincentrum gebleven
Ik heb volgens mij nog nooit beestjes gehad in mn plantjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had spint in m'n baby.
De rest *lijkt* nog ok.
Geen water. Teveel water geven. Niet tegen praten....quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe krijgen jullie die dingen zo snel dood?
Ja spint is gewoon pech hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was niet dood, maar ik ga geen moeite doen voor iets met spint als ik allemaal spintgevoelige planten heb.
Ik heb een stapeltje Calathea's, dus iets met spint is linea recta richting kliko.quote:
Zou best eng zijn, een levende frikadel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In feite is die frikandel ook dood
Dus dat klopt
Slecht voor je tanden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |