SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt een druk nachtje achter de rugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
quote:Enorme ravage in Den Bosch, zeker vijftig auto's en meerdere tankstations vernield: 'Het leek wel of dader een golfclub gebruikte’
DEN BOSCH - In Den Bosch zijn in de nacht van donderdag op vrijdag massaal vernielingen aangericht, vermoedelijk door slechts één persoon. In de wijk De Rompert zijn bij zeker vijftig auto’s ruiten ingeslagen beschadigd. Bij verschillende tankstations en pinautomaten werden displays kapotgeslagen. De politie heeft een man aangehouden als verdachte.
https://www.bndestem.nl/b(...)-gebruikte~a94affb6/
Ik was van de week op het Rembrandtplein, serieus om de minuut een patrouillerende politiewagen, wat een heerlijk land is dit tochquote:
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:45 schreef Recce het volgende:
Een flinke windhoos op Mars:
[ afbeelding ]
Ze schatten dat-ie ongeveer op 4 km afstand van de camera langskwam en dat-ie 60 meter in diameter was.
ja leidseplein ook, kan je beter niet komen snachtsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was van de week op het Rembrandtplein, serieus om de minuut een patrouillerende politiewagen, wat een heerlijk land is dit toch
Whehe, ja. Ik had er al eerder plaatjes van gezien, maar nog geen filmpje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zeker
Je tandarts vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
met een frikandelbroodje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Verkeerde account dimmyquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Zoete bende.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
gat in je maag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Zoet accuzuur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
Goed om te zien dat we allemaal op één lijn zitten met de NASA nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zeker
Hey Haagsquote:
Hoi Kevin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Hey IJsdraakjequote:
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.quote:
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik zag reclame van bifi en moest aan @4EverBlackEyed denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik vanavond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaar
welke film?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dit jaar 1x geweest (Oppenheimer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die stoute jongeren ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:45 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)on-rotterdam-cs.html
RotterdamZe kunnen er beter gewoon een hek met prikkeldraad omheen bouwen.
hallo haagsiepaagsiequote:
ga je nog wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |