Goed om te zien dat we allemaal op één lijn zitten met de NASA nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de NASA mail binnengehad zeker
Hey Haagsquote:
Hoi Kevin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Red Bull voor ontbijt
Heerlie de peerlie
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Nog een weekie noeste arbeid verrichten en dan een welverdiende vakantie jong0ns
Hey IJsdraakjequote:
ik mixte het altijd met water voor in de bidon tijdens het fietsen, maar daar ben ik van af gestapt.quote:
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik zag reclame van bifi en moest aan @4EverBlackEyed denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag in de bios trouwens een reclame van Doritos en moest aan Bal denken.
Ik vanavond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer naar de bios. Is volgens mij voor het eerst dit jaar
welke film?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dit jaar 1x geweest (Oppenheimer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die stoute jongeren ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:45 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)on-rotterdam-cs.html
RotterdamZe kunnen er beter gewoon een hek met prikkeldraad omheen bouwen.
hallo haagsiepaagsiequote:
ga je nog wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:52 schreef Haags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |