wat is een 24 uurs stoel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
te hoog is ook niet handig
ik moet eigenlijk shoppen voor een nieuwe bureaustoel maar gezien hoeveel ik eroo zit soms zou ik eigenlijk een 24 uurs oid stoel moeten hebben en die zijn 1200 euro zo niet duurder
Ik ben nu niet aan het etenquote:
Ja ik was ook van plan om zelf een goede stoel te gaan kopen. Deze stoel is niets.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
te hoog is ook niet handig
ik moet eigenlijk shoppen voor een nieuwe bureaustoel maar gezien hoeveel ik eroo zit soms zou ik eigenlijk een 24 uurs oid stoel moeten hebben en die zijn 1200 euro zo niet duurder
https://www.bureaustoelex(...)-uurs-bureaustoelen/quote:
dat zijn inderdaad fikse prijzenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bureaustoelex(...)-uurs-bureaustoelen/
gewoon een bureaustoel die zwaardere kwaliteit heeft, betere gasveer enzo, zodat langere periodes zitten gewoon kan zonder dattie na 2 jaar ofzo kaduuk is
dan issie zuurstof aan het happen, @dud0r eet dus altijdquote:
je gaat nu al met helm en al het OV in?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Aaaarg. Trek ik net met mij helm mijn oorbel er uit. Ben k dat achterkantje kwijt
Ja Rotterdam tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat nu al met helm en al het OV in?
Zou graag doen, maar intussen alweer aan het werk.quote:
klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Aaaarg. Trek ik net met mijn helm mijn oorbel er uit. Ben k dat achterkantje kwijt
Daar heb ik ook een heel bakje vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar gelukkig ben ik dan alleen achterkantje kwijt. Dat zal ik thuis nog wel hebben
ripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou graag doen, maar intussen alweer aan het werk.
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
Amateurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |