klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Aaaarg. Trek ik net met mijn helm mijn oorbel er uit. Ben k dat achterkantje kwijt
Daar heb ik ook een heel bakje vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Maar gelukkig ben ik dan alleen achterkantje kwijt. Dat zal ik thuis nog wel hebben
ripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou graag doen, maar intussen alweer aan het werk.
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
Amateurquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.
Dat doe je knap zoveel uur heeft een week nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
bij heeft een nulletje teveel neergezetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je knap zoveel uur heeft een week niet
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij heeft een nulletje teveel neergezet
Of een komma.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij heeft een nulletje teveel neergezet
Die kan iedere dag wel aanquote:
Kan het killekes aan de billekes zijn als het koud is buitenquote:
Doen moet het een wel erg kort broekje zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het killekes aan de billekes zijn als het koud is buiten
ach, waar vrouwen soms in rondlopen verbaasd het mij nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen moet het een wel erg kort broekje zijn
met goede billen is korter sowieso beterquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of hele dikke hangende billenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
US heeft gewoon een andere kalender en tijdsverdeling. 24/7 is nog te weinig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.
Nooit gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |